با اسکرچ می‌توانید پروژه‌هایی که ساختید را به دوستانتان هدیه دهید یا در اینترنت با دیگران به اشتراک بگذارید تا افراد دیگر آن را تکمیل کنند یا در مورد آن نظر بدهند. اسکرچ به شما کمک می‌کند که راه‌حل‌های درست را در زمان انجام پروژه پیدا نمایید. بازی‌های رایانه‌ای یکی از سرگرمی‌های اصلی گروه‌های سنی مختلف به ویژه کودک و نوجوانند. پروژه های موجود در این کتاب طوری طراحی شده اند که از سطح بسیار ساده شروع شده و سپس مرحله به مرحله به س طوح حرفه ای تر می رسیم. در این کتاب کلیه ی مراحل اصلی ساخت بازی، اعم از ایجاد شخصیت ها، صداگذاری و … با استفاده از محیط ویژوال بیان می گردد. یعنی کاربر می تواند تنها با چند کلیک ساده روی ابزارها، یک بازی اکشن، فکری، مرحله ای و … را تولید نماید.

در بازی تیرانداز متحرک، یک هواپیمای متحرک داریم که باید آن را از بین هواپیماهای دشمن عبور دهیم. هواپیمای بازیکن و نیز بعضی از هواپیماهای دشمن می توانند به سمت هم تیراندازی کنند. بیاموزید که چگونه هیجان‌انگیزترین سطوح، دقیق‌ترین کنترل‌ها و خشن‌ترین دشمنان را طراحی کنید که بازیکنان شما را به چالش می‌کشند. برای طراحان تمرین، Jesse Schell چند نکته یا ابزار کاربردی را در قالب 100 لنز گنجانده است. هر لنز سؤالی را ارائه می دهد که شما را تشویق می کند تا با مشاهده طرح فعلی خود از دیدگاه های مختلف، آن را تکرار کنید. تقریباً یک‌سوم جمعیت جهان حداقل یک بازی را بر روی گوشی تلفن همراه خود بازی کرده‌اند.

استفاده از کامپیوترهای شخصی به‌عنوان وسیله‌ی بازی رشد فوق‌العاده‌ای داشته و در حال حاضر بیش از یک میلیارد و دویست میلیون نفر در سرتاسر جهان از کامپیوتر شخصی خود برای بازی استفاده می‌کنند. RAM ،GPU و سیستم خنک‌کننده‌ی ویژه‌‌ی این کامپیوترها،‌ کمک می‌کند تا بازی‌ها به‌صورت روان و بدون مشکل اجرا شوند. در این ویدیو از مجموعه نکات طراحی بازی، درمورد درجه سختی بازی و اهمیت آن و همچنین شیوه صحیح پیاده کردنش در بازی صحبت می‌کنیم. آیا افراد نابینا یا ناشنوا و… میتوانند بازی کنند؟ تجربه آن ها چگونه است و چه کاری برای بهبود آن میتوان کرد؟ در این ویدیو از مجموعه نکات طراحی بازی، میخواهیم راجع به Accessibllity … او در امر آموزش کامپیوتر به هزاران دانش‌آموز نقش کلیدی داشته و برای صدها کارشناس کامپیوتر دوره‌های تربیت مربی و روش تدریس برگزار کرده و بیش از 45 عنوان کتاب در زمینه کودکان و نوجوانان نوشته است.

در این قسمت از مقاله بازی ساز باش، قصد داریم تا در خصوص بهترین بازی‌های آفلاین اندروید صحبت کنیم و چند مورد از بهترین بازی‌ها در این پلتفرم را معرفی کنیم. طراحی باس فایت یکی از مهمترین بخش های طراحی بازی است که باید در آن دقت کافی را داشته باشیم. می‌توانید لیست همه‌ی شکلک‌هایی که در پروژه‌تان استفاده می‌کنید را در این ناحیه ببینید. اگر در ناحیه‌ی تنظیمات شکلک، چند شکلک داشته باشیم، آن شکلکی که رنگش پررنگ‌تر است «شکلک فعال» است. شکلک فعال، شکلکی است که تمام اطلاعات مثل اسم، اندازه، جهت و جا و موقعیت افقی و عمودی آن در صحنه، در ناحیه‌ی شکلک نشان داده می‌شود. شما می‌توانید با وارد کردن مشخصات جدید، اطلاعات هر شکلک را به دلخواهتان، تغییر دهید.

با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و…کتاب برای دانلود قرار داده شده است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند. سرگی بیش از 10 سال تجربه در توسعه نرم افزار و بیش از 4 سال تجربه با Android NDK دارد. او تجربه ای در زمینه توسعه کامپایلر، روباتیک، درایورهای دستگاه، محاسبات با کارایی بالا و علاقه شخصی به گرافیک سه بعدی و فناوری موبایل دارد.

از عناوین فصول این بخش می‌توان به «اضافه‌ کردن انیمیشن‌ها»، «کنترل بازیکن»، «اسکریپت مرگ و میر» و غیره اشاره کرد. در نهایت هم در بخش آخر نویسنده به سراغ شرح تکنیک‌هایی در زمینه‌ی مارکتینگ رفته و به خوانندگان می‌آموزد که چطور می‌توانند از بازی خود بهره‌برداری کرده و از طریق آن به درآمد برسند. یونیتی (Unity) یک موتور بازی سازی چند سکویی است که توسط فناوری‌ های یونیتی ساخته شده است و در ساخت بازی ویدیویی برای کامپیوترهای شخصی، کنسول های بازی، دستگاه های همراه و وب سایت ها استفاده میشود. این کتاب یک تجدید کننده خوب برای مفاهیم ریاضی است.هدف این کتاب نشان دادن اهمیت ریاضیات برای برنامه نویسی سه بعدی و طراحی بازی است. به شما می آموزد که با کمک ریاضیات صحنه ها را به درستی متحرک سازی، شبیه سازی و رندر کنید.

این عناصر شامل مواردی نظیر توانایی نمایش (رندر) گرافیک‌های 3 بعدی و 2 بعدی، پردازش فیزیک پایه (physics engine)، GameObjects و حتی اسکریپت‌های اساسی AI می‌باشند. این کار با استفاده از رابطه‌های کاربری دستی و قابلیت متقابل پلتفرم انجام می‌شود که موجب صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌ی توسعه‌دهندگان خواهد شد. منابع زیادی در زمینه کدنویسی، توسعه موتور بازی سازی، هوش مصنوعی و مواردی از این دست وجود دارد. این کتاب دقیقاً همین است، رویکرد جالبی برای آموزش طراحی بازی به شما دارد که چگونه صدا و موسیقی خود را برای یک بازی بسازید. و همه این کارها را در Unreal، یکی از محبوب ترین موتورهای بازی تجاری موجود در بازار، انجام می دهد. برای دریافت کتاب ساخت بازی با اسکرچ 3.29 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

آن را کوتاه نگه دارید (زیر 2 دقیقه!) و مطمئن شوید که اطلاعات تماس شما در آنجا موجود است! همانطورکه تمرین بیشتری با انواع مختلف طراحی بازی کسب می کنید، ممکن است متوجه شوید که به طور خاص به سطوح ساختمان یا دنیاها کشیده شده‌اید. اگر این کاری است که می‌خواهید در نهایت به آن برسید، کارهایی را که منعکس‌کننده علایق اصلی شما هستند، بگنجانید. اطمینان حاصل کنید که کاری که شامل می‌کنید مجاز به نمایش عمومی است و مشمول (توافقنامه عدم افشا) نیست. همچنین انتخاب‌های موسیقی متن خود را با دقت در نظر بگیرید، زیرا نمی‌خواهید موسیقی از کار شما منحرف شود. منابع موردنیاز برای ساخت بازی میوه ها، از پوشه tutorial برنامه گیم میکر تأمین می شود.