برای دانلود قانونی کتاب فروش موفق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید. برای دانلود قانونی کتاب راهنمای فروش موفق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید. کتاب افزایش سرعت فروش (Velocity Selling) کتابی آسان و لذت‌بخش است که شما را قدم به قدم تا انتهای نظام هدایت خواهد کرد. فرقی نمی‌کند که کار شما فروش آنلاین، آفلاین، تلفنی یا حضوری باشد؛ شما پایه و اساس ارتباطات و تعامل انسانی را یاد خواهید گرفت.

تردیدی نیست که هدف اصلی هر فروشنده ‏ای، کسب درآمد بیشتر از فروش است که البته این امر نیز فقط با فروش بیشتر امکان‏ پذیر خواهد بود. اما در دنیای پر رقابت امروزی که اینترنت و سایر رسانه‏ های ارتباطی بسیاری از الگوهای مرسوم را دگرگون ساخته ‏اند، فروش بیشتر کاری به مراتب دشوارتر از گذشته شده است. در واقع حجم و تنوع گزینه‏ های پیش روی مشتریان به قدری گسترده است که نباید انتظار داشت اصولی که چندین دهه پیش توسط برخی کارشناسان فروش و بازاریابی مطرح شده، جوابگوی نیاز های امروز بازار باشند. همان‌طور که می‌دانید، همه به دنبال تداوم فروش هستند، اما باید خریداران را به فروش ترغیب کنند. وقتی بدانید که خریداران چگونه خرید و چگونه فرایند فروش را کنترل می‌کنند، به تغییر فروشتان تمایل پیدا خواهید کرد. شریف استراتژی مفتخر است با گرد هم آوردن اساتید مطرح دانشگاهی و فارغ التحصیلان رشته مدیریت کسب و کار، خدمات مشاوره، برنامه ریزی، اجرا، کنترل و ارزیابی استراتژی را به عموم سازمان ها ارائه نماید.

برای مشاهده زندگینامه و دسترسی به تمام کتاب های برایان تریسی کلیک کنید. همانطور که میدانید رقابت می تواند سخت باشد، فاصله ی پیروز میدان با دیگر شرکت کنندگان در یک رقابت حساس به اندازه یک تار موی است. کافی است سه یا چهار مسابقه را با همین فاصلهی اندک ببازید تا از کسب و کار خارج شوید یا سه یا چهار مسابقه را ببرید و در صدر باشید؛ پس باید رقابت در میدان کسب و کار و تلاش برای فروش بیشتر و با کیفیت را جدی بگیرید. لحظات تعیین کننده برای برنده شدن در رقابت های شتا، دو یا سورتمه سواری المپیک بسیار حساس است و اگر مسابقات آن را تماشا کرده باشید، حتما دیده اید که فاصله برندگان این مسابقه ها با دیگران بسیار اندک است. فکر کنید و بیندیشید چه محصولاتی می‌توانید به عنوان محصول مکمل به سبد محصولات خود اضافه کنید و فروش خود را افزایش دهید.

در چنین حالتی شما می‌بایست با قرار دادن یک تایمر (شمارش معکوس) و با تعیین کردن یک زمان مشخص، اعلام کنید که این تخفیف به زودی به اتمام می‌رسد تا کاربران با دیدن این اطلاعیه، بیش از پیش روی خرید آن تمرکز کنند. خواندن این کتاب به صاحبان شرکت‌ها، کسب‌وکار، مدیران فروش و تمام کسانی که می‌خواهند در فروشندگی موفق شوند، توصیه می‌شود زیرا پس از مطالعه‌ی آن با تمام تکنیک‌های فروشندگی و مشتری‌مداری آشنا می‌شوند. مثلاً اگر آرایشگر هستید می‌توانید با آوردن محصولاتی مثل ژل و واکس مو، کرم‌های مرطوب کننده و شامپو، فروش خود را افزایش دهید همچنین می‌توانید یک سی دی آموزشی با عنوان روش‌های مراقبت از مو تولید کنید و به مشتریان خود بفروشید. در هر کسب و کاری که هستید می‌توانید با آوردن محصولات مکمل سبد کالایی خود را افزایش و باغچه خود را گسترش دهید و محصولات بیشتری بفروشید و درآمد خود را افزایش دهید. کتاب تکنیک‌های طلایی افزایش فروش نوشته‌ی حامد بلور، به شما آموزش می‌دهد که چگونه در زودترین زمان ممکن بتوانید فروش را افزایش دهید و مشتری بیشتری جذب کنبد.

پیشنهادات انتخابی موسوم به Opt – In Pop-Up که در پنجره ای کوچک ظاهر می شوند از جمله این روش هاست . جهت مشاهده رویدادهای تخصصی در حوزه مدیریت استراتژیک به  لینک رویدادها مراجعه نمایید.

کتاب فروش موفق دربردارنده ظرافت های خاصی است که برخی از آنها به دنیای درون فردی و ویژگی های فروشنده و برخی دیگر به نحوه تعامل و ارتباط او با خریدار و نیز شناخت ویژگی های عمومی بازار مربوط می شود. با اینکه بسیاری از این ظرافت ها را می توان از طریق دانش روان‎شناسی و نیز جامعه شناسی بازشناخت، اما برخی دیگر از آنها نیز فقط با تجربه مستقیم حاصل می شوند. برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید. فروش موفق دربردارنده ظرافت های خاصی است که برخی از آنها به دنیای درون فردی و ویژگی های فروشنده و برخی دیگر به نحوه تعامل و ارتباط او با خریدار و نیز شناخت ویژگی های عمومی بازار مربوط می شود. توصیه می‌کنم این کتاب الکترونیکی را جدی بگیرید و به دنبال یک فرمول جادویی برای افزایش فروش خود نباشید.

بسیاری از فروشندگان به این علت وارد عرصه فروش می‌شوند که «مردم را دوست دارند». ارتباط دوستانه با همه اهمیتی که دارد فقط بخشی از ایجاد ارتباط با مشتری است. بسیاری از فروشندگانی که در قسمت ارتباط موفق هستند، توانایی خود را در برقراری رابطه با مشتری به همین بخش از ارتباط محدود می‌کنند.