در سن 32 سالگی، دارایی خالص الکس و همسرش لیلا از 100 میلیون دلار گذشت. مأموریت جدید این زوج این است که کسب و کار را برای همه امکانپذیر کنند. آنها این کار را با تولید محتوا در شبکههای اجتماعی، انتشار کتاب و دورههای رایگان برای کارآفرینان انجام میدهند. انتشارات زمان تغییر در سال 1400 و پس از 15 سال فعالیت در زمینه تالیف و ترجمه کتابهای کسب و کار اینترنتی، توسعه مهارت های فردی، ایجاد و رشد کسب و کار و حوزه کشاورزی و انتشار 40 عنوان کتاب راه اندازی شد.
در واقع، ما حتی تا زمانی که از 50 میلیون دلار در فروش عبور نکرده بودیم، ایمیل ارسال نکردیم. به افزودن اجزای ارزشمند ادامه دهید تا ارزش درک شده کل به مراتب بیشتر از قیمت درخواستی شما باشد. این یک معامله غیرقابل مقاومت ایجاد میکند که مشتریان احساس میکنند مجبور به پذیرش آن هستند. نتیجه، اثری چندگانه بر درآمد است، همانطور که تجربه نویسنده در تبدیل پیشنهاد یک آژانس تولید سرنخ از یک خدمت کالایی به یک مدل مبتنی بر عملکرد نشان میدهد که منجر به افزایش 22.4 برابری در وجه نقد جمعآوری شده در ابتدا شد. برخی از منتقدان محتوا را ساده یا بیش از حد متمرکز بر کسبوکارهای خدماتی میدانند، اما اکثریت قاطع آن را یک خواندنی تحولآفرین برای کارآفرینانی که به دنبال افزایش قدرت قیمت گذاری و سودآوری خود هستند، میدانند. کتاب به ایجاد حس فوریت و محدودیت زمانی یا تعدادی پرداخته و توضیح میدهد چگونه این تکنیکها میتوانند مشتریان را به تصمیمگیری سریعتر ترغیب کنند.
هورمزی دیدگاههای خود را از طریق کتابها، پادکستها و شبکههای اجتماعی به اشتراک میگذارد و هدفش کمک به دیگر صاحبان کسبوکار برای دستیابی به سطوح مشابهی از موفقیت است. قیمتهای بالاتر منجر به نتایج بهتر میشود که قیمتهای حتی بالاتری را توجیه میکند. این چرخه به شما اجازه میدهد تا به طور مداوم پیشنهاد خود را بهبود بخشید و کسب و کار خود را گسترش دهید. من در این صفحات، مهارتهایی را به اشتراک میگذارم که مسئول بخش عمدهای از موفقیت مادیام هستند.
پرش مداوم بین نیچها پیشرفت شما را مختل میکند و توانایی شما در ایجاد یک پیشنهاد واقعاً جذاب را محدود میکند. کلید بهرهبرداری از معادله ارزش، درک این است که فقط بهبودهای واقعی نیست، بلکه چگونگی درک این تغییرات توسط مشتری است. به وضوح ارتباط برقرار کنید تا ادراک احتمال را افزایش دهید، ادراک تأخیر زمانی را کاهش دهید و ادراک تلاش مورد نیاز را به حداقل برسانید. ارائه ضمانت بازگشت وجه یا کاهش ریسک برای مشتری، یکی از روشهای موثر در جلب اعتماد است. هورموزی معتقد است که این تکنیک به مشتریان اطمینان بیشتری برای خرید میدهد. یکی از بخشهای کلیدی کتاب، اهمیت شناخت دقیق نیازها و خواستههای مشتریان است.
اگر حتی یک تاکتیک را در این کتاب اجرا کنید، تغییر در رفتار مشتریان بالقوه خود را خواهید دید. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم. او به خاطر رویکرد بیپرده و تمرکز بر پیشنهادات با ارزش بالا شناخته شده و به صدایی محترم در جامعه کارآفرینی تبدیل شده است.
این رویکرد به شما اجازه میدهد تا در یک “دستهبندی منحصر به فرد” بفروشید، محدودیتهای کالایی شدن را از بین ببرید و تصمیمگیری مبتنی بر ارزش را ممکن سازید. با فهرست کردن تمام مشکلات و موانعی که مشتریان بالقوه شما با آنها مواجه هستند، شروع کنید. مسائل قبل، حین و بعد از استفاده از محصول یا خدمات خود را در نظر بگیرید. چگونه محصول خود را بسیار خوب بسازید، مشتریان بالقوه راهی برای پرداخت آن پیدا می کنند. مطالعهی این کتاب را به کلیهی علاقهمندان حوزهی تبلیغات، بازاریابی و مدیران کسبوکارها پیشنهاد میدهیم.
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به “انتشارات زمان تغییر” است. مجله بیبیس محلی برای ثبت آهنگ، شعر، رمان، کتاب، قصه و سایر مطالب جذاب زبان انگلیسی به همراه ترجمه فارسی آنها است. هدف بیبیس افزایش توان علمی هموطنان و فارسی زبانان با بهره گیری از منابع اصلی و روز انگلیسی در محیطی جذاب است. کتابها در اپلیکیشن کتابراه با فرمتهای epub یا pdf و یا mp3 عرضه میشوند. هر راهحل بالقوه را بر اساس هزینه و ارزش آن ارزیابی کنید. اقلام کمهزینه و با ارزش بالا را نگه دارید و به طور استراتژیک عناصر پرهزینه و با ارزش بالا را شامل کنید.
و این درآمد را با دریافت بیش از 20,000 سرنخ در روز و فروش پیشنهادات 1 تا 1,000,000 دلاری انجام میدهند. کتابراه مرجع قانونی دانلود کتاب الکترونیکی و دانلود کتاب صوتی است که امکان دسترسی به هزاران کتاب، رمان، مجله و کتاب صوتی و همچنین خرید کتاب الکترونیک از طریق موبایل تبلت و رایانه برای شما فراهم میکند. شما با استفاده از کتابراه همیشه و همه جا به کتابها و کتابخانه خود دسترسی دارید و میتوانید به سادگی از هر فرصتی برای مطالعه استفاده کنید. در کتابراه برای همه سلیقهها از داستان، رمان و شعر تا روانشناسی، تاریخی، علمی، موفقیت و…
پیشنهاد خود را به عنوان مجموعهای از اجزای ارزشمند ارائه دهید نه یک محصول یا خدمات واحد. این رویکرد ارزش درک شده را افزایش میدهد و مقایسه قیمت را دشوار میکند. هنگامی که بازاری را انتخاب کردید، به اندازه کافی در آن بمانید تا پیشنهاد خود را بهبود بخشید و موفقیت کسب کنید.
کتاب به بررسی استراتژیهای قیمتگذاری مختلفی میپردازد که نه تنها برای مشتریان جذاب باشد، بلکه به افزایش سودآوری نیز کمک کند. این روشها شامل پیشنهادات دستهای، تخفیفهای هوشمندانه و قیمتگذاری بر اساس نتایج هستند. بسیاری از کارآفرینان بر این باورند که قیمتگذاری “بسیار بالا” خوب نیست. واقعیت این است که، بله، شما هرگز نباید بیش از ارزش محصول خود، قیمتگذاری کنید. اما درعینحال، قیمت محصول را باید بسیار بیشتر از هزینهای که برای آن کردهاید، تعیین کنید تا از آن سود ببرید.
ثبت ديدگاه