اگر شرکت‌ها در گذشته بر مبنای تجربه و آزمون‌وخطا پیش می‌رفتند، حالا اما چاره‌ای ندارند جز اینکه بر اساس اصول و منطق پیش بروند. چون رقابت در بازارها چنان فشرده و سنگین شده که کوچک‌ترین اشتباهی نه‌تنها به ضرر و شکست منتهی خواهد شد، که گاهی ممکن است به حذف هم بیانجامد. برای یاد گرفتن این علم، منابع متعددی در دسترس است، اما یکی از کاربردی‌ترین آن‌ها کتاب فروش موفق (Sales Success) نوشته‌ی برایان تریسی (Brian Tracy) و کریستینا تریسی (Christina Tracy) است. تریسی‌ها که از مهم‌ترین و سرشناس‌ترین مربیان و متخصصان مدیریت و فروش محسوب می‌شوند، در این کتاب حاصل سال‌ها مطالعه و تجربه‌یشان را گردآوری کرده‌اند. آن‌ها در این راهنما به ما می‌گویند چه تکنیک‌هایی پیش بگیریم و با چه استراتژی‌هایی در مسیر فروش پیش برویم تا به موفقیت‌های بزرگ دست بیابیم.

فکر می کنم بعد خواندن این کتاب، شما هم به این نتیجه می رسید که جامع تر از سایر کتاب های استراتژی فروش در بازار است. وقتی از بانک‌زن افسانه‌ای “ویلی ساتر” پرسیدند؛ چرا بانک میزنی؟ ساتر جواب همیشگی‌اش رو داد، چون اونجا پول است! اگه همیشه به این فکر بودی که چرا بیشتر کُمپانی‌ها به دنبال فروش آنلاین و مستقیم به مصرف‌کننده هستند و چرا شما هم باید این کار رو بکنید باید جواب قطعی به شما بدم، چون اونجا جایکه مشتریان هستند. من میلاد محمدی هستم و در این چند سال تمام فعالیت حرفه‌ای رو هم صرف کمک به کسانیکه به دنبال بازاریابی و فروشندگان آنلاین کرده‌ام، تا به شکل مؤثر با مخاطبانشون مرتبط بشوند. برایان تریسی در سال 1944 ونکوور کانادا و در خانواده‌ای به دنیا آمد که حتی بر سر پرداخت قبض‌های آب و برقشان هم مانده بودند! پدرش شغل مشخصی نداشت و او و سه برادرش با لباس‌هایی که از خیریه تهیه شده بود، به مدرسه می‌رفتند.

منطق به عنوان ترازوی اندیشه، ابزار مهمی برای تحلیل و ارزیابی استدلال‌ها و قضایا است. با دانلود کتاب منطق دهم علوم انسانی، شما می‌توانید به مفاهیم کلیدی مانند لفظ و معنا، مفهوم و مصداق، و انواع تعریف‌ها دسترسی پیدا کنید. از آنجا که یادگیری منطق نیازمند منابع مناسب است، دانلود کتاب منطق دهم علوم انسانی می‌تواند به عنوان یک راهنمای جامع به شما در این مسیر کمک کند. با استفاده از این کتاب، می‌توانید به درک عمیق‌تری از موضوعات پرداخته و در فرآیند یادگیری خود پیشرفت کنید.

کتاب “فروش موفق” به صورت گام به گام روش‌ ها و تکنیک‌ های مختلف فروش را آموزش می‌ دهد و به خوانندگان کمک می‌ کند تا مهارت‌ های خود را در زمینه فروش بهبود بخشند. در این کتاب، برایان تریسی بر اهمیت روانشناسی فروش و نحوه تأثیر گذاری بر مشتریان تأکید می‌ کند. او معتقد است که فروشندگان موفق باید مهارت‌ های خاصی مانند برقراری ارتباط مؤثر، شناخت نیاز های مشتری، مدیریت اعتراضات و بستن قرارداد را به خوبی یاد بگیرند. سایت کتابازی دانلود PDF کتاب فروش موفق برایان ترسی 43 صفحه پی دی اف را برای شما دوستان فراهم کرده است. کتاب «فروش موفق» نوشته برایان تریسی، به تحلیل عمیق جنبه‌ های روانشناختی فروش و تکنیک‌ های مؤثر در این حوزه می‌ پردازد.

افراد برتر در هر حوزه ای حاشیه برد خود در آن حوزه ها را گسترش داده اند و در نتیجه به عملکرد فوق العاده و نتایج فوق العاده دست می یابند. جهت مشاهده رویدادهای تخصصی در حوزه مدیریت استراتژیک به  لینک رویدادها مراجعه نمایید. اولین چیزی که به سراغش میریم شناسایی و هدف قراردادن مشتری واقعی و بعد به سراغ محتوایی میریم که مشتری شما هدف قرار داده و به دنبالش می‌گردد. همچنین به سراغ بهینه سازی برای موتورهای جستجو، بازاریابی از طریق شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات کلیکی و باقی ابزارهایی که می‌تونند مشتری درست رو به تعداد بیشتر و با هزینه کمتر به سوی شما بکشند، خواهیم رفت. این کتاب به مدیران سازمان‌ها، مدیران فروش و بازاریاب‌ها پیشنهاد می‌شود. به جای توضیح اضافه درباره محصولتان و کلافه کردن مشتری، با چند سوال نیاز او را تشخیص دهید که چگونه می توانید با ارائه محصول خود نیاز او را برطرف کنید.

بازار پر رقابت امروزی کمپانیها را بر آن داشته است که با موضوع فروش بطور جدی برخورد کنند و فقط از فروشندگان حرفه ای و خبره برای فروش کالاهای خود استفاده نمایند. مشتریان امروزی دیگر فروشندگان پر حرف و افاده ای را که فقط به فکر منافع مادی و زودرس خود هستند را تحمل نمی کنند. فروشنده ی امروزی باید در تماس نزدیک با مشتری بوده و نقش راهنما و مشاور او را داشته باشد.