در نتیجه مدیران استراتژیک، مدیران بازاریابی، دانش پژوهان این حوزه و البته هر کسی که مسحور قدرت بازاریابی است، می‌تواند از این کتاب نکات فراوانی یاد بگیرد. سر ریچارد برانسون، مدیر عامل مجموعه کمپانی‌های ویرجین است و بیش از ۴۰۰ کمپانی مختلف را اداره می‌کند. به نظر او چیزهایی که از دور بسیار سخت به نظر می‌رسند، وقتی وارد کار می‌شوید، کاملا امکان‌پذیر هستند. نکته‌ی کلیدی او همواره این است که اگر واقعا باور داشته باشید که کاری را می‌توان انجام داد، شک نکنید که خواهید توانست. ما در این مطلب ۳ کتاب در زمینه‌ی راه‌اندازی استارتاپ‌ها و به نوعی کسب ‌و کار اینترنتی معرفی کردیم تا با خواندن این کتاب‌ها آموزش‌های لازم در این حوزه را کسب کنید.

در حقیقت ست گادین از همان مرحله نام گذاری کتاب تا تئوری که ارائه می دهد، هوشمندانه پیامش را منتقل می کند. او اعتقاد دارد که رازِ موفقیت در یک کسب و کار، فرق داشتن با بقیه است (مثلِ گاوی که رنگش بنفش است و همین هم مشهور و مقدسش می کند). حالا این تفاوت، هم می تواند در خلاقیتِ شما و شکل دادنِ یک بیزینس جدید باشد که تا به حال وجود نداشته، هم در متفاوت ظاهر شدن و جورِ دیگر انجام دادنِ کار های قبلی.

کتاب پرش از دره از جمله کتاب‌های جذاب، کارآمد و مفید است که در زمینه موفقیت، رهبری و مدیریت نوشته شده است. در حقیقت می‌توان گفت که این کتاب سودمند می‌تواند راه گشا و راه یاب تولیدات و محصولات شرکت‌ها و سازمان‌های ایرانی در بازارهای جهانی و سراسر دنیا باشد. این خود به معنای یکی از بهترین امکانات و به نوعی مشاوره کسب و کار آنلاین در کشورهای مختلف به شمار می‌آید.

قبل از شما هزاران نفر توانسته‌اند که کسب و کاری اینترنتی با سودآوری بالا برای خود راه‌اندازی کنند و به موفقیت برسند. قوانین ارائه شده در این کتاب از این جهت اهمیت دارند که به ما کمک می‌کنند تا بفهمیم قدرت در دنیای امروزی چگونه کار می‌کند و چه بازی‌های قدرتی در جریان است که ما از آنها بی‌خبر هستیم. بی‌شک هر چه بهتر این بازی‌های قدرت را درک کنید، شانس بیشتری دارید تا در کسب و کار خود موفق شوید.

و این موضوع مثل یک کار بازاریابی نیست که بتوان آن را به محصول یا خدمت خود اضافه کرد بلکه در فرآیند شکل گیری آن محصول یا خدمت باید وجود داشته باشد. ست گودین در این کتاب، به ما می آموزد که از قواعد گاو بنفش در فرآیند تولید همه ی محصولات و خدماتمان استفاده کنیم و چیزی بسازیم که به معنای واقعی کلمه، جالب توجه باشد. کتاب گاو بنفش، مانیفستی برای بازاریابانی است که می خواهند در خلق محصولاتی شریک باشند که ارزش بازاریابی را دارند. در این کتاب، فیل نایت، بنیان‌گذار شرکت نایکی، به بررسی داستان خود در ساختن و توسعه این شرکت پرداخته است. او به شرح نحوه شکل‌گیری شرکت نایکی، مشکلاتی که با آن روبرو شده و راهکارهایی که برای حل آن‌ها پیدا کرده، پرداخته است. کاوی در این کتاب به ارائه راهنمایی‌هایی برای ارتقای عملکرد فردی و رهبری می‌پردازد.

بنابراین ما در این مطلب ۱۰ کتاب عالی به شما معرفی کرده‌ایم تا بتوانید با مطالعهٔ آن‌ها بدانید که چطور باید در زمینهٔ کسب‌وکار فردی تأثیرگذار باشد و کسب‌وکار خود را از همان ابتدا با موفقیت شروع کنید. دوست دارید خودتان هم با انجام همزمان و یا سریع چندین کار، بازدهی‌تان را بیشتر و در وقت‌تان صرفه‌جویی کنید. اما مشکل بزرگی در این نگرش وجود دارد؛ هیچ نتیجه‌ی مهم و قابل افتخاری با این شیوه به دست نمی‌آید! در اقتصاد فعلی روز به روز به تمرکز و کار عمیق بیشتر نیاز پیدا می‌کنید و همزمان داشتن تمرکز و کار عمیق، سخت‌تر می‌شود. اینگونه است که داشتن مهارت کار عمیق، شما را به یکی از معدود افراد بسیار ارزشمند در کسب و کار و زندگی شخصی‌تان تبدیل می‌کند. با خواندن این ۴۸ قانون قدرت، شناختی کلی به دست می‌آورید و اگر کمی باهوش باشید، می‌توانید آن‌ها را در موقعیت‌های مختلف به کار گیرید.