شما را با مفاهیم رایج در این حوزه آشنا میکند؛ آگاهی شما را از خطرات و چالشها افزایش میدهد و به شما کمک میکند، تصمیمات بهتری بگیرید؛ به خلاقیت شما نیز کمک میکند. برای آشنایی با هر کدام از این مراحل و جنبههای اخلاقی آن میتوانید خلاصهکتاب قلاب را مطالعه کنید. در این کتاب با مفاهیمی مثل MVP و BML و همچنین با سه مدل متفاوت موتور رشد و توسعه استارتاپ آشنا میشوید. اگر استارتاپ جدیدی راهاندازی کردهاید، در کنار مطالعه این کتاب به شما پیشنهاد میکنیم خلاصهکتاب کشش را نیز مطالعه کنید. با مطالعه این کتاب همچینین درمییابید که باید مدام اعضای تیم خود را ارزیابی کنید تا مطمئن شوید که به فرهنگ تیمی سازمان پایبند هستند یا خیر.
هادن در این کتاب نظریه مالکوم گلدول در مورد سخت کوشی و قانون ۱۰۰۰۰ ساعتی که منجر به موفقیت می شود را به چالش می کشد. به جای تلاش مداوم برای رسیدن به یک هدف، هادن پیشنهاد می کند که انگیزه همانطور که می دانید یک افسانه است. اگر می خواهید با انگیزه بمانید، باید در کارهای روزانه که به اهداف و رویاهای شما منتهی می شود، موفق باشید. ایده اصلی این است که استارتآپها باید به اندازه کافی انعطافپذیر باشند تا در هر لحظه مسیر خود را تغییر دهند، زیرا زمانی که آینده غیرقابل پیشبینی است، استراتژی بلندمدت همیشه مفید نیست. کتاب Ries به شما اطلاعات لازم را می دهد تا ایده ها و بینش خود را به طور مداوم آزمایش کنید و در عین حال فضایی را برای شما فراهم می کند تا بدون خطرات پرهزینه سازگار شوید.
با این حال، نویسندگان این ایده را بررسی میکنند که موفقیت واقعی زمانی است که بتوانید یک بازار دستنخورده ایجاد کنید، که از آن به عنوان «اقیانوس آبی» یاد میکنند. این کتاب بر اساس یک پروژه تحقیقاتی شش ساله در دانشکده کسب و کار دانشگاه استنفورد توسط جیم کالینز و پروفسور بازرگانی جری پوراس نوشته شده است. بنابراین، خواندن این کتاب برای رهبران کسبوکارهای با سابقه و همچنین بنیانگذاران استارتآپهای مخرب ضروری است. ابتدا نویسنده باید یک متخصص محترم با سالها تجربه کار بر روی پروژههای مختلف توسعه کسب و کار باشد. این کتاب همچنین باید دانش کاربردی و متناسب با حوزه تخصصی شما را در اختیارتان قرار دهد. وقتی مطالعۀ کتاب «هفت عادت مردمان مؤثر» را شروع کنید، به شما قول میدهم یادگیری پرماجرا و پرهیجانی در انتظار شماست.
زندگی مارکوس سراسر مشکل و خطر بود، حوادثی که حتی زنده ماندن در آن غیرممکن بنظر میرسید اما او هیچ وقت تسلیم نشد. این کتاب جزو برترین فروشهای روزنامه تایمز است که بیش از 1.2 میلیون دلار تنها در آمریکا به فروش رسید و به 24 زبان دنیا ترجمه شد. 48 قانون قدرت همچنین یکی از پردرخواستترین کتابها در زندانهای آمریکاست و در محیط دانشگاهی نیز زیاد از آن صحبت میشود. “استراتژی خوب / استراتژی بد” میتواند به شما در ایجاد یک برنامه موثر کمک کند. برنامهای که از نقاط قوت سازمان و نقاط ضعف رقیب شما برای ایجاد مزیت رقابتی استفاده میکند.
قصه محور بودن و لحنِ دوستانه واکر، باعث می شود این کتاب را به یکی از پرفروش ترین کتاب های کسب و کار اینترنتی تبدیل کند. او علاوه بر آن که به ما برای ادامه مسیر انگیزه می دهد، گام به گام، فرمولِ سری که برای افزایشِ فروشِ اینترنتی کشف کرده را به خواننده آموزش می دهد. در این مقاله پرفروش ترین کتاب های کسب و کار را برای شما گردآوری کردیم تا بتوانید انتخاب راحت تری برای خواندن کتاب در این زمینه داشته باشید.
علاوه بر این، او بر این باور است که افراد قدرتمند همگی ویژگیهای مشترکی دارند. فقط در چند دهه گذشته، نوآوریهایی مانند رسانههای اجتماعی و تلفنهای هوشمند تقریباً تمام جنبههای زندگی روزمره را متحول کردهاند، به ویژه نحوه انجام کسبوکارها. حتی تصور همه تغییرات دیگری که مطمئناً در آینده نزدیک اتفاق میافتند، سخت است. گراهام بر سرمایهگذاریهایی تمرکز میکند که ریسکهای اقتصادی را به حداقل میرساند و به خواننده آموزش میدهد که چگونه سرمایهگذاریهای بلندمدت و ریسکگریز را بر اساس تحقیقات به جای حدس و گمان پیدا کند. در کار عمیق، پروفسور علوم کامپیوتر کال نیوپورت بینش خود را در مورد چگونگی تمرکز عمیق بر روی وظایف در دنیایی پر از حواسپرتی قرن بیست و یکم به اشتراک میگذارد.
اگر هنوز ایده اصلی خود را پیدا نکردهاید، خلاصهکتاب “۲۱ روز تا ایده بزرگ” را مطالعه کنید تا در مسیر درست قرار بگیرید. در پایان، به هفت سؤال اساسی اشاره شده است که هر شرکت، بهویژه شرکتهای نوپا، باید به آنها پاسخ دقیقی داشته باشد. در جستجوی منابعی برای راهاندازی استارتاپ جدید هستید؟ کتاب “نوپای ناب” به شما کمک میکند تا با چالشها و فرصتهای راهاندازی یک کسبوکار جدید آشنا شوید. این کتاب نگاهی دقیق به سفر فراز و نشیب شرکت آمازون از یک گاراژ کوچک تا تبدیل شدن به یکی از بزرگترین نامهای خردهفروشی جهان دارد.
ثبت ديدگاه