کتاب مدیریت بازاریابی، یکی از ۱۰۰ کتاب پرفروش حوزهٔ بازاریابی کسبوکار از نظر آمازون است که توانسته رتبهٔ ۴ را به خود اختصاص دهد. در حال حاضر، بازاریابی سنتی بهتنهایی نمیتواند دردی از هیچ کسبوکاری دوا کند؛ ولی در صورتی که کسبوکارها بتوانند در کنار بازاریابی سنتی، از تکنیکهای بازاریابی دیجیتال هم بهره ببرند، میتوانند زمین بازی را دگرگون کنند. با خواندن این کتاب ها میتوانید چیزهای زیادی همانند نحوه ارتباط گیری و صحبت کردن با مشتریان را بیاموزید و از تکرار جملات اشتباه در فروش پرهیز نمایید. همچنین، حدود 700 سؤال مختلف که می توانید از مشتریان بالقوه بپرسید در این کتاب نوشته شده است و شما از 100 نفر از موفق ترین فروشندگان آمریکا توصیه های خوبی را میبینید. در حالی که کتابهای بازاریابی مجموعه وسیعی از ایدهها و فلسفهها را نشان میدهند، هدف اصلی آنها کمک به شما در بهبود استراتژی بازاریابی است.
کتاب مزیت فروش یکی از بهترین کتابهای فروش است که با تکیه بر اصول بازاریابی و استراتژیهای کاربردی فروش، به خوانندگان کمک میکند تا در مسیر موفقیت در فروش گام بردارند. این کتاب نوشته دیل کارنگی و تیم نویسندگانش، شامل تکنیکهای فروش مؤثر و ابزارهایی برای ایجاد اعتماد در مشتریان است. این کتاب به شما آموزش میدهد چگونه ارتباطی قوی و ماندگار با مشتری برقرار کنید و به فروش موفق دست یابید.
همچنین در یکی دیگر از بخشهای کتاب، به استراتژی محصول پرداخته است و مباحث را بهشکلی روان و ساده بیان میکند. چه بخواهید در مورد تاکتیک های فروش مطالعه کنید و چه بخواهید عملکرد فردی خود را ارتقا دهید، این لیست کتاب هایی را شامل می شود که بینش و نگرش شما را تا حد چشمگیری افزایش می دهد. متخصصان باور دارند که کاهش فروش، از عملکرد نه چندان خوب تیم ها یا فرآیندهای نامناسب است. وینبرگ در این باره توضیح می دهد که همیشه هم این طور نیست بلکه گاهی اوقات مشکل به خاطر مدیریت و رهبری نادرست تیم است. ما در مقاله ای با عنوان بازاریابی تلفنی یا ایمیلی به بررسی این موضوع پرداخته ایم که برای چه کارهایی و در چه زمان هایی بهتر است تماس بگیریم و در چه زمانی بهتر است ایمیل بزنیم به طور کامل صحبت کرده ایم.
کتاب تاکید دارد که این هدفها باید انگیزهبخش و الهامبخش باشند و برای همه اعضای سازمان قابل فهم باشند. کتاب «بازاریابی پر محتوا» به شما یاد می دهد که چگونه با تولید محتوای اثر بخش ، توجه مخاطب را به خود جلب کنید و محتوایی تولید کنید که باعث فروش بیشتر و افزایش درآمد شما باشد. با یادگیری ۶ اصل قانعسازی از این کتاب، شما یاد میگیرید چطور با رفتارها و عواطف انسانی کار کنید تا تصمیمگیری مشتری رو به نفع خودتون هدایت کنید.
آنها موقعی به محصول یا خدمات شما توجه می کنند که کاملا از رقبای خود متمایز باشید. در این کتاب نکات مهم و تاثیر گذاری جهت راه اندازی کسب و کارهای کوچک و در نظر گرفتن هزینه ها برای مخاطب تشریح شده است. استراتژی اقیانوس آبی می گوید که به جای وارد شدن در اقیانوس قرمز رقابت، باید وارد بازار نامحدود اقیانوس آبی شوید. در بازار اقیانوس آبی باید خلق تقاضا کنید تا کسب و کارهای مختلف سر آن رقابت کنند. تعداد قوانین یا مفاهیم روانشناسی که بازاریابها باید به اونها توجه داشته باشن زیاد هستش. در این مقاله به 10 مورد از مهمترین قوانین روانشناسی اشاره شده که با استفاده از اونها بازاریابها میتونن برای رسیدن به اهدافشون، عملکرد بهتری داشته باشن.
این کتاب اولین راهنمای عملی برای اجرای راهکارهای بهبود CX برای هر تاجر، مدیر و بازاریابی به شمار میرود. به گفته آلن پنینگتون کارشناس تجربه مشتری و نویسنده، بسیاری از متخصصان تجارت از اهمیت تجربه مشتری حداقل به صورت تئوری اطلاع دارند؛ اما بیشتر این افراد، دانش لازم برای ایجاد یک تغییر واقعی را در این حوزه ندارند. دان سکستون، خالق این اثر که بیش از سی و پنج سال است در دانشگاه کلمبیا بازاریابی تدریس می کند، اینک تجربه گران بهای یک عمر خود را با شما به اشتراک می گذارد. هر فصل کوتاه این کتاب بر یک فکر کلیدی بازاریابی متمرکز می شود و آن را به شیوه ای ساده و قابل فهم و آکادمیک با مثال ها و تمرین هایی که نحوۀ عمل آن فکر را نشان می دهند، می کاود.
ثبت ديدگاه