با دقت گوش کنید و بیاموزید که چطور فرمول های یخ شکنی راه گشای صحبت هایتان خواهند شد. برای دسترسی بهتر , راحت تر و سریع تر به سایت ما می توانید وب سایت ما را بوکمارک کنید . این فاصله ما را میترساند، زیرا نمیخواهیم مثل یک فروشنده شل و وارفته یا مثل کسی که قصد سوءاستفاده از دیگران دارد، به نظر برسیم و چون از این موضوع میترسیم، چیزی نمیگوییم و همین باعث نابودی کار ما میشود. این وظیفه من است که یخ بحث را بشکنم و شغل خود را در یک گپ و گفت خانوادگی معرفی کنم. نويسندگان، ناشران يا نافعان حقوق مادي آثاري که توسط مديران، بصورت غيرمجاز در بوک مکس قرار گرفتهاند ميتوانند از طريق ارسال ايميل نسبت به حذف آنها اقدام نمايند.
کتاب صوتی یخ شکن ها نوشتهٔ تام شرایتر و ترجمهٔ ناردین مثنایی نجیبی است. عارف امیری گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و رمانو آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی به شما یاد میدهد چگونه مشتری را ترغیب به شناختن کار خود کنید. این کتاب یکی از راههای تحول کسبوکار بازاریابی شبکهای را شرح داده است. تام شرایتر در این کتاب به شما مهارت شکستن یخها در ایجاد ارتباط را یاد میدهد. این توانایی به شما کمک میکند تا در حین مکالمات روزمره، دیگران را به خود جذب کنید و در بازاریابی و گسترش کسب و کارتان بهترین عملکرد را داشته باشید.
تام شرایتر نویسندهی کتابهای آموزشی «بیگ ال» در اواخر دههی 70 میلادی است. او در بیش از 80 کشور سخنرانی کرده و توانسته افراد زیادی را با کلام و راهکارهای نوین خود در دنیای بازاریابی متحول کند. شرایتر به ایدههای بازاریابی، کمپینهای بازاریابی و حرف زدن با ضمیر ناخودآگاه به روشی ساده و عملی بسیار علاقهمند است. او خالق آموزشهای صوتی زیادی است و یکی از سخنرانان محبوب اجلاسهای شرکتها و رویدادهای منطقهای شناخته میشود. نویسنده با ارائه چهار قانون اولیه و کلی شرایط برای شروع کار بازاریابی شبکهای را مهیا کرده و بعد از آن به ارائه فرمولها میپردازد. چهار قانون اصلی نویسنده عبارتند از معرفی کار تنها به کسانی که علاقه نشان داده و مشتاقند.
هدف اصلی تام شرایتر پذیرش مخاطب از راه بازکردن مسیرهای عصبی ذهن برای شروع کار بازاریابی است. از آنجایی که معمولا بازاریابان و نتورک مارکتینگ درآمد ثابتی ندارد و از طریق جذب مخاطب به درآمد میرسد تلاش شرایتر برای بهبود شرایط این افراد است. از معروفترین کتابهای تام شرایتر میتوان به کتاب راهبران که مجموعهای دوجلدی در خصوص آموزش گام به گام عملی برای خلق سیستم بازاریابی شبکهای است اشاره کرد. در این سیستمهای بازاریابی شبکهای معمولا افراد به صورت پلهای ارتقا پیدا کرده و باعث فروش بیشتر میشود. این کتاب برای افرادی مناسب است که خواهان درآمد بهتر، کار بهتر و بیشتر و زندگی مطلوبتر هستند اما از توانایی گفتاری مناسبی برخوردار نیستند.
↫ این تجربۀ تلخ اگر چندبار تکرار شود، بازاریاب شبکهای تحت تاثیر قرار میگیرد.
تام شرایتر در این اثرِ کوتاه اما کاربردی، دستهای از تکنیکهای مفید و ثمربخش را به شما آموزش داده که به کمکشان قادر خواهید بود مهارتهای مربوط به بازاریابی را در خود تقویت کنید. در کتاب یخ شکنها، چنانکه پیشتر نیز گفتیم، به پارهای از مهمترین سوالاتِ حیطهی بازاریابی پاسخ داده شده است. تام شرایتر با نام کامل تام بیگ ال شرایتر معروف به بیگ ال یا ال بزرگ بیش از ۵۰ سال است که در خصوص بازاریابی شبکهای فعالیت دارد. وی بیش از ۳۰ کتاب در این زمینه نوشته و به بسیاری از کشورهای دنیا سفر و سخنرانیهای فراوانی در این موارد داشته است. موضوعاتی که تام شرایتر در کتابهایش از آن سخن میراند بیشتر در زمینهی بازاریابی شبکهای و تاثیرات کلام صحیح بر روی مخاطبان است. تغییر نگرشی که تام شرایتر در کتابهایش از آن صحبت میکند باعث تغییر در روند فروش و افزایش درآمد خواهد شد.
ثبت ديدگاه