این شخصیت میتونه خود شما، کسی که شما میشناسید یا کسی که جایی دربارهش شنیدید یا خوندید باشه. سایت انتشارات آرایانا قلم بخشی از این کتاب را بصورت فایل PDF در اختیار عموم قرار داده است که از لینک زیر نیز قابل دانلود میباشد. همه ما را به خواندن کتاب تشویق میکنند، اما چیزی که جایش خالی است نقد کتاب است. کتابها در اپلیکیشن کتابراه با فرمتهای epub یا pdf و یا mp3 عرضه میشوند. یکی از مهم ترین اصل ها این است که افراد ایده ی مارا باور کنند. تا انها با دیدن ایده ی ما کاملا به موضوع اشراف پیدا کنند و برای انها یک معنا داشته باشد.
کتاب ایده عالی مستدام در قالب چند راهکار به مخاطبش یاد خواهد داد که نتیجه مطلوب در این خصوص چگونه حاصل میشود. همه ما توی کار یا زندگیمون کلی ایده به ذهنمون میرسه که ممکنه در نگاه اول جذاب نباشن اما جالب اینجاست که میتونیم جذابشون کنیم! کتاب ایده عالی مستدام، میگه که چطور به صورت تاثیرگذار، ایدهمون رو بیان کنیم، توجه مخاطب رو بهش جلب کنیم و در مسیر اجرا شدن قرارش بدیم. این کتاب همچنین با لحن ساده و روانش، پیامهایی برامون داره که بتونیم مدیر، کارافرین یا کارمند بهتری باشیم. کتاب “ایده عالی مستدام” یک راهنمای جامع و کاربردی برای همه کسانی است که میخواهند ایدههای خود را به شکلی ماندگار و تاثیرگذار به دیگران منتقل کنند.
گربه فقط «سلیقه خود را متناسب با توانایی خود تغییر نداده است»، بلکه خودش را متقاعد کرده است که گوشتی که دستش به آن نمیرسد، حتماً بو میدهد. هرچه یک ایده بهتر و ملموستر توصیف شود، در هنگام انتقال، احتمال پایداری و ماندگاری بیشتری خواهد داشت. این پژوهشگران تلاش کردند تا از این شش الگو برای طبقهبندی ۲۰۰ آگهی تبلیغاتی دیگر، از همان آژانسها و برای همان نوع محصول، که برنده جایزه نشده بودند نیز استفاده کنند. جالب اینکه در طبقهبندی آگهیهای کمتر موفق، محققان تنها توانستند دو درصد از آنها را مطابق این الگوها طبقهبندی کنند. اگر چنین شرکتی بخواهد موفق شود، این دو مجموعه افراد مختلف باید بتوانند راحت و بدون اشکال باهم ارتباط برقرار کنند.
در قدم سوم باید اطمینان پیدا کنیم که حرفی که میزنیم ملموس است و ایده ما قابلیت اجرایی شدن دارد. این کتاب به شما کمک میکند تا ایدههای مختلفی را که برای کار کردن به ذهنتان میآید، قدرتمند کنید، پروبال بدهید و آن را به شکلی تاثیرگذار مطرح و پیاده کنید. خلاصه کتاب ایده عالی مستدام (ترجمه کتاب Made to Stick) راجعبه این صحبت میکنه که چرا یکسری ایدهی نهچندانخوب موفق میشن؛ اما یکسری ایدهی عالی شکست میخورن. چیپ هیث، نویسندهی کتاب ایده عالی مستدام این اتفاق رو به نحوهی ارائهی ایدهها مرتبط میدونه و توی این کتاب تکنیکهای محتواییای رو میگه که نتیجهی شگفتانگیزی دارن. خلاصه کتاب ایده عالی مستدام، یک کتاب محتوایی هست و نکاتی که میگه بهطور ویژه برای افرادی که در حوزهی محتوا فعالیت میکنن، فوقالعاده اثربخش هست.
کتاب ایده عالی مستدام به ما کمک میکند تا ایدههایمان را به شکلی موثر بیان کنیم. چراکه به ما کمک میکند تا ایدهها و افکارمان را به درستی پرورش دهیم و آن را به صورتی بیان کنیم که تاثیرگذار باشد. کتاب ایده عالی مستدام تاکنون به ۲۵ زبان دنیا زنده ترجمهشده، در فهرست پرفروشترین کتابهای نیویورک تایمز و والاستریت ژورنال قرارگرفته و ۲۴ ماه در فهرست پرفروشهای بیزینس ویک بوده است. این کتاب همچنین در چندین فهرست بهترین کتاب سال قرار دارد، یکی از ۱۰۰ کتاب برتر حوزه کسبوکار بهحساب میآید و حائز کسب رتبه ۱۰ کتاب برتر سایت آمازون در حوزه کسبوکار بوده است. کتابراه مرجع قانونی دانلود کتاب الکترونیکی و دانلود کتاب صوتی است که امکان دسترسی به هزاران کتاب، رمان، مجله و کتاب صوتی و همچنین خرید کتاب الکترونیک از طریق موبایل تبلت و رایانه برای شما فراهم میکند.
همانگونه که بارها دریافتهاید تغییر شیوه اندیشیدن و عمل کردن دیگران بسیار دشوار است. در این کتاب شما با شش کلید طلایی برای عالی و مستدام کرده ایدههایتان آشنا میشوید. شما میآموزید چه تدبیری بیاندیشید تا ایدههایتان فهمیده شوند، به یاد آورده شوند و اثری بادوام داشته باشند. برای دریافت کتاب ایده عالی مستدام و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتابها و نظرات کاربران درباره کتابها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید. تیم ما پیشنهاد میدهد که علاوه بر کتاب ایده عالی مستدام، سایر کتابهای مجموعهی 365 کتاب را نیز بررسی کنید. این مجموعه شامل یک فهرست گسترده از کتابهای مختلف در زمینههای مختلف از جمله رهبری، توسعه شخصی، و مدیریت است که میتواند به افزایش دانش و تواناییهای شما کمک کند.
پس اگر کلی ایده تو سرت داری و میخوای طوری اونا رو ارائه بدی که نظر کارفرما، همکار یا دوستت رو جلب کنی و ایدههات رو ماندگار کنی، این کتاب رو از دست نده. در ایده عالی مستدام میخوانیم اعتبار ایدهها به باورپذیری آنها بستگی دارد. اگر مخاطب نتواند تأثیر عملی و واقعی ایده را بپذیرد، نمیتواند آن را قبول کند. بررسی و تحلیل جوانب مختلف ایده میتواند به ایجاد اعتبار کمک کند. اغلب حتی برخی ایدههای جذاب بدون پاداش باقی میمانند و فقط در قفسه پروندهها خاک میخورند.
به همین دلیل افرادی که قصهی شخصی روکیا رو میشنیدن حاضر بودن که مبلغ بیشتری کمک کنن. اونها رنج روکیا رو احساس میکردن پس حاضر میشدن که بهش کمک کنن. با رعایت این شش اصل، میتوانید ایدههای خود را به گونهای مؤثر و ماندگار به دیگران منتقل کنید و ارتباط بهتری با مخاطبان برقرار کنید. با درک این اصول و تکنیکها، میتوانید ایدههای خود را به شیوهای ماندگار و جذاب ارائه دهید و شانس موفقیت خود را افزایش دهید. داستانسرایی یکی از مؤثرترین ابزارها برای جذب توجه و ایجاد ارتباط با مخاطب است.
این مسئله مختص مدیران و سازمانها نیست، بلکه هر یک از ما در شغل خود به آن نیاز داریم. اما در عمل بیشتر اوقات کسی به پیام و ایدههای ما توجه نمیکند، به خوبی آن را درک نمیکند یا به سرعت آن را فراموش میکند. طلسم دانش در واقع همون چیزیه که باعث میشه مردم نوشتهها و حرفهای دانشمندان بزرگ رو درست متوجه نشن، چون به ندرت کسی با سطح دانش اونها پیدا میشه. طلسم دانش چیزیه که باعث میشه وقتی به یه همکار، دستورالعمل واضحی برای انجام یه کار میدیم، اون دستورالعمل براش گیج کننده به نظر بیاد. همون چیزی که باعث میشه کنفرانس جذابی که ساعتها براش وقت گذاشتیم تا توی کلاس ارائه بدیم، برای دیگران کسالتاور باشه. سادهسازی ایدهها به معنای حذف جزئیات غیرضروری و تمرکز بر مفهوم اصلی است.
وی همراه با برادرش سه کتاب مختلف را به نگارش درآورده است که جزء بهترین کتابهای نوشته در حوزه مدیریت میباشند که درمجموع بیش از ۸۰ ماه در لیست بهترین و پرفروشترین کتابها قرار داشتهاند و به بیش از ۳۰ زبان مختلف ترجمهشدهاند. در این خلاصه کتاب میآموزید که چگونه یک ایده عالی بسازید که پایدار بماند و گسترش پیدا کند. پیام اصلی این کتاب این است که هر ایدهای میتواند ماندگار باشد. داستانهای موفق، کمپینهای تبلیغاتی و ایدههای موفق، ویژگیهایی دارند که در موفقیت نهایی آنها خلاصه شده است. او بیشتر با کتابهای پرفروشش در زمینهی توسعهی فردی، ایدهپردازی و پیامسازی اصولی شناخته میشود. هیث مقالات متعددی نیز در مجلات علمی و نشریات شناختهشده همچون فایننشال تیامز، واشنگتن پست، ساینتیفیک امریکن، بیزینسویک و سایکولوژی تودی منتشر کرده است.
ثبت ديدگاه