او تجربه بسیار خوبی در کارآفرینی و ایجاد استارتاپ دارد و علم و تجربه او در کنار هم باعث شد تا او در سال 2015 به عنوان یکی از شرکای سرمایه‌گذاری در بزرگترین شتاب‌دهنده دنیا یعنی وای کامبینیتور وارد شود. برای دریافت کتاب صوتی صفر تا یک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید. کتاب صوتی صفر به یک ،ایده‌های کاملاً جدیدی را درباره‌ی نحوه‌ی ایجاد ارزش در جهان ارائه می‌کند و به شما نشان می‌دهد برای ساختن آینده یا استارتاپ خود چه چیزی لازم خواهید داشت. کتاب صوتی صفر به یک اثر پیتر تیل، یکی از کتاب‌های شناخته‌شده در زمینهٔ کارآفرینی به‌ویژه برای استارتاپ‌‌ها است. کتاب‌هایی هستند که به شما استراتژی‌های عالی برای فروش، بازاریابی و برنامه‌ریزی کسب و کار ارائه ‌می‌دهند. و همینطور کتاب‌هایی وجود دارند که به شما ‌می‌گویند همه اینها را فراموش کنید تا بتوانید رویکردی کاملاً متفاوت داشته باشید و کلا در یک لیگ دیگری بازی کنید.

معمولا مدت زمان سرمایه‌گذاری صندوق‌های خطرپذیر در یک شرکت برای آنکه رشد کرده، سودآور شود و از آن خارج شود 10 سال است. جهانی سازی طبق تعریف کتاب به معنای گرفتن چیزهایی که در جایی کار می‎‌کنند و بردنشان به همه جا است. بسیاری از کسب و کارهای بزرگ، به حل مسائلی پرداخته‌اند که دیگران یا اساساً آن مسئله را ندیده‌ بودند، یا حل آن را غیرممکن می‌دانسته‌اند.

وقتی مردم کلمهٔ «انحصار» یا «مونوپولی» را می‌شنوند، در ذهنشان شرکت‌های بزرگ و شیطانی نقش می‌بندد که به شکلی غیرعادلانه رقیبان خود را کنار زده‌اند، اما این تفکر نادرست است. در واقع انحصار، یک محرک اقتصادی ایده‌آل است که شرکت‌ها را تشویق به بهبود محصولات خود می‌کند. نشر نوین از سال ۱۳۹۲ در حوزه‌ی نشر کتاب‌ها و مجلات کسب‌وکار، مدیریت و توسعه‌ی فردی آغاز به کار کرد. نشر نوین از سال ۱۳۹۲ در حوزهٔ نشر کتاب‌ها و مجلات کسب‌وکار، مدیریت و توسعهٔ فردی آغاز به کار کرد.

این ویژگی‌ها به آن‌ها اجازه می‌دهد تا خلاقانه فکر کنند و از چالش‌ها عبور کنند. برای مثال پیتر تیل و تیمش در پی‌پل با داشتن یک چشم‌انداز بلندمدت، توانستند به موفقیت بزرگی دست یابند. برای رسیدن به اهداف بزرگ، باید در افکار و ایده‌ها جسور بود و از حد و مرزهای معمول فراتر رفت.

طبق روال همیشه خلاصه کتاب‌های راه مدیران ابتدا سه درس مهمی که از کتاب صفر به یک ‌می‌گیریم را برای شما عزیزان باز ‌می‌کنیم و بعد به سراغ سایر نکات مهم این کتاب خواهیم رفت. ماموریت ما بهبود فرهنگ مطالعه و دانش مدیریت و کسب‌وکار در ایران است. ما باور داریم کتاب‌ها و ایده‌هایشان ظرفیت منحصربه‌فردی دارند که می‌توانند ما را هر روز به سمت اندکی بهتر‌شدن سوق دهند.

بدبین‌هایی با نگرش معلق، نمی‌توانند بدانند که سقوط‌شان سریع است یا آهسته. تنها کاری که می‌تواند بکند این است که منتظر بماند و در همان حال بخورد، بیاشامد و شاید هم خوشحال باشد. تیل مدرک لیسانس خود را در رشته فلسفه از دانشگاه استنفورد در سال 1989 گرفت. پس از آن وارد مؤسسه حقوق استنفورد شد و در سال 1992 مدرک J.D را اخذ کرد.

پس از فارغ التحصیلی در استنفورد پیتر پیل رشته‌ی حقوق را دنبال کرد. اما درک شما از یکدیگر و نحوه همکاری نیز به همان اندازه مهم است. ولی باید هوشمندانه پیش رفت و آینده را پیش‌بینی کرد تا بتوان سهم بزرگی از بازار را به دست گرفت. رقابت در همه‌ جا اعم از سیستم‌های آموزشی تا شرکت‌های بزرگ اقتصادی نفوذ کرده است. بیل گیتس، استیو جابز، لری پیج، سرگی برین و مارک زاکربرگ، از پیشینیان خود کپی نکردند و کارآفرینان بزرگ بعدی نیز از آن‌ها کپی نخواهند کرد. چه مقدار از آنچه در مورد تجارت می‌دانید با واکنش‌های اشتباه نسبت به اشتباهات گذشته شکل گرفته اند؟ خلاف روند ترین کار این نیست که با جمعیت مخالفت کنید بلکه این است که برای خودتان فکر کنید.

این توضیحات بر استدلال تیل تأکید می‌کند که پیشرفت عمودی می‌تواند منابع جدیدی ایجاد کند و در نتیجه رقابت برای منابع را کاهش دهد، در حالی که پیشرفت افقی تنها بر رقابت برای منابع موجود می‌افزاید. یعنی وقتی که محصولتون 10 برابر بهتر از رقیباتون باشد اون موقه میتونید برتری شفاف و غیرقابل انکار رو به مشتری ارائه بدید. تمام کسانی که بعد از آمازون کوشیده‌اند کسب و کارهایی شبیه آن را در نقاط دیگری از جهان راه‌اندازی کنند، از نگاه پیتر تیل در دستهٔ دوم قرار می‌گیرند. شرکت‌های نوپای فناوری زیستی نمونه‌های افراطی تفکر نامشخص هستند. پژوهشگران این حوزه به جای اینکه درباره‌ی نحوه‌ی عملکرد بدن نظریه‌های مشخص را بهبود دهند چیزهایی را به بوته‌ی آزمایش می‌گذارند که شاید کارساز باشند و شاید نه.

چیزهایی را که در کتاب صفر تا یک (Zero to One) خواهید آموخت، نمی‌توان راهنمایی درسی به حساب آورد بلکه این آموزه‌ها به شما یاد می‌دهد که یک استارتاپ باید چه تمرین‌ها و پژوهش‌هایی را در زمینه ایده‌های گوناگون انجام دهد. کتاب صفر به یک ، از زمان انتشار همواره جزو پرفروش‌ترین آثار حوزه‌ی نوآوری، کارآفرینی و استارتاپ‌ها محسوب می‌شود. به این فکر کنید که اگر بینش‌هایی که در گذشته بسیار ابتدایی به نظر می‌رسیدند، امروز توانسته اند از کسب و کارهای مهم و ارزشمندی پشتیبانی کنند، ‌پس هنوز هم شرکت‌های بزرگ زیادی برای شروع کار باقی مانده اند. با معرفی یک محصول انقلابی که هیچ کس نمی‌تواند آن را خلق کند، می‌توانید انحصاری بسازید که به سودآوری بلندمدت ختم شود. برای رسیدن به این هدف باید اولین شرکتی باشید که این محصول را معرفی می‌کند. البته حرکت اول به معنی نخستین گام در راه رسیدن به هدف است نه خود هدف.

شندین کتاب صوتی صفر تا یک را به تمام کسانی که دوست دارند ایده‌های خود را به مرحله عمل درآورند، پیشنهاد می‌کنیم. اگر خودتان یا دوستانتان در تلاشسد تا استارتاپ خود را گسترش دهید این کتاب به شما کمک می‌کند. کتاب صفر تا یک، بررسی می‌کند که چگونه کمپانی‌ها می توانند آینده را پیش‌بینی کنند و چگونه در کسب‌وکار خود موفق می‌شوند.