باسلام و احترامباتشکر از نویسنده محترم و مطالب زیبای امروز که ارتباط بین مفاهیم تجاری را در کلام وحی و کلام ائمه اطهار علیهم السلام و رفتار آنان برای ما مطرح و توضیح می دهند. باتوجه به همین اصل، این نتیجه هم بدیهی است که خلقت جهان هستی و انسان نیز بی بدیل و بینظیر هستند و برند خلقت موجودی به نام آدم دراختیار خود خداوند باری تعالی است و یا کلام وحی که درقالب قران کریم نازل گردیده نیز آنقدر خاص است که خداوند چندین بار فرموده که مانند ندارد و کسی هم از جن و انس نمیتواند مثل آن را بیاورد. درتوصیه های مذهبی و بزرگان دین، خیلی وقتها به این موضوع سفارش شده که ” تخلقوا باخلاق الله ” که منشا بروز و ظهور آن اخلاق و رفتار امامان شیعه است و ما باید به تاسی از آنها خود را به صفات حسنه الهی نزدیک کنیم. با این توضیح و باعنایت به فرمایشات نویسنده محترم، در شغل و کارمان باید اصول و قوانین را برای ایجاد یک برند معتبر و مورد رضای خداوند رعایت کنیم. سلام دیده شدن شما فعالان اقتصادی و تاجران در بازارهای جهانی و صادراتی ،توسط تیم صادراتی آراد برندینگ امکان پذیر است.ما میتوانیم شما را به بهترین شیوه معرفی کنیم و دسترس پذیری و اعتماد سازی برای کسب وکار و فروشتان ایجاد نماییم. سلامممنونم از نویسنده عزیز که اینقدر زیبا برای مینویسن و هرروزمون رو با آیات قرآنی شروع میکنیم و قدرت تفکر ما رو بالاتر میبرین که بتونیم قوی و برند بشیم.
شما چند میلیارد یا چند ده میلیارد پول بگذارید و محصول را از تامین کننده خود بخرید. اینها که وظیفه توست ای موسی و کسانی هم که خدا را دوست ندارند به ترس از جهنم یا پاداش بهشتش نماز می خوانند و روزه می گیرند. اینها همه قبول است اما شده بگویی خدایا به حق آن سفر تجاری که رفتم و خسته شدم. همه اینها را بارها خوانده و شنیده ایم اما باز هم شیطان اجازه نمی دهد بپذیریم تا رفتن به سمت روزی حلال برایمان تقدس پیدا نکند. اجازه دهید داخل پرانتز موضوعی را باز کنم سپس به اصل ماجرا باز می گردیم. استفاده یا فروش محتوای آموزشی فراچارت در رسانه های دیگر نقض قوانین کپی رایت است و پیگرد حقوقی دارد.
سلام و ارادت واقعاً نیاز داریم که به این نکته توجه کنیم که برندسازی تنها یک ابزار تجاری نیست، بلکه میتواند به عنوان یک ابزار برای تقویت هویت اسلامی و اقتصادی ما عمل کند. ما باید، بتوانیم با استفاده از مفاهیم اسلامی و دینی، برندهایی ایجاد کنیم که نه تنها در بازار رقابتی موفق باشند، بلکه ارزشهای اخلاقی و فرهنگی ما را نیز ترویج دهند. با عرض سلام و احترام خدمت تاجران عزیز و بزرگوار ننشینید و منتظر باشید فرصتها خودشان پیش بیایند، برخیزید و آنها را بسازید. کتاب «معامله گری با ذهن آگاهانه» اعمال حرفهای روانشناختی و تحقیقات مبتنی بر شواهد را در حرفه تجارت ارائه میدهد و همچنین چشماندازهای روانشناختی و مهارتهای ذهنی مورد نیاز برای موفقیت در دنیای تجارت امروز را پوشش میدهد. یکی از مفاهیم کلیدی پوشش داده شده در این کتاب، “ذهن آگاهی” است ، یک حالت ذهنی که به طور سنتی در شرق به دلیل توانایی آن در کاهش استرس و افزایش چشم انداز مطرح میگردد.
مهمترین کار هنگام مواجه با زیان، درس گرفتن از آن است به این معنا که همان اشتباه را دوباره تکرار نکنید و به دنبال فرصت معاملاتی بعدی باشید. کتاب ذهن معامله گر ترجمه فارسی کتاب Trading Psychology نوشته اندرو ویل بیچر است که در سال ۲۰۲۱ میلادی منتشر شده است. نسخه فارسی کتاب با ترجمه بهناز ابراهیمی فرد در ۱۲۷ صفحه توسط انتشارات آراد منتشر شده است. در این کتاب جنبهها و احساسات تشکیل دهنده روانشناسی معاملات تفکیک میشود و جنبههای منفی که باعث از دست دادن پولمان و جنبههای مثبت که باعث رسیدن به پول میشود بررسی شده است. بهترین راه برای محافظت از خود در برابر احساساتی که بر معاملات شما تأثیر منفی می گذارد، این است که با معاملات خود مشابه یک معامله گر حرفه ای برخورد کنید. برای هر پوزیشنی که در آن قرار می گیرید یک استراتژی دقیق داشته باشید، و هر اتفاقی که بیفتد، از آن پیروی کنید.
سیستم ها و متدهای معامله (Trading systems and methods) به طور اختصاصی به روش های معاملاتی می پردازد که با قلم پری جی. تحلیل تکنیکال، تحلیل پایه، مدیریت ریسک و غیره جزو مفاهیم پایه این کتاب هستند. اگر به دنبال یادگیری اصول و تکنیک های معاملات سهام و مفاهیم مهمی چون مدیریت ریسک هستید، از مطالب مفید این کتاب حتما استفاده کنید. این کتاب در قالب مصاحبه هایی با تریدرهای موفق به نگارش درآمده است. بعد از مطالعه این مصاحبه ها، یاد می گیرید که از شکست های خود عبرت بگیرید و در معاملات بعدی خود به طرز کارآمدتری عمل کنید.
نگاهتون به این موضوع خیلی میتونه الهام بخش باشه.استفاده از مثال های ملموس مثل جنگ و ابزارهای کمک کننده و اسب و غیره هم خیلی به فهم مطلب کمک کرد.ممنون بابت توضیحاتتون که سعی میکنید در ساده ترین روش ممکن مطلب رو برای ما قابل فهم کنید. سلام بر عزیزان ارادی برندسازی یک فرایند است که به کسب و کارها کمک میکند تا هویت، ارزشها، و استقلال خود را به مخاطبان خود منتقل کنند. ایجاد یک برند قوی میتواند به شناخت پذیری بیشتر، افزایش فروش، و جذب مشتریان وفادار کمک کند. اصول برندسازی شامل الگوی رفتاری، شناختی و احساسی است که به کاربران کمک میکند تا با کسب و کار آشنا شوند و ارتباط مستقیم برقرار کنند.یکی از استراتژیهای رایج برندسازی انحصار همان نیشاپگریستی است که بیشتر از همه در دنیای دیجیتال امروزی استفاده میشود. این استراتژی برندسازی بر ایده تمرکز بر یک نیش خاص و کوچک تمرکز دارد و این نیش را به خوبی ردیف کرده و خدمات یا محصولات خود را برای آن نیش ارائه میدهد.
با خواندن این کتاب، به لطف افراد فوقالعاده که کار جیسون را تسهیل میکردند، بینشهای بیشتری در مورد معامله گری موفق کسب کردم. ما معمولا کتابهایی در مورد معامله گری و سرمایه گذاری میخوانیم تا در مورد بازار بیاموزیم. در کتاب برتری ذهنی معامله گری با خودتان آشنا خواهید شد… شما یاد خواهید گرفت که معامله گران موفق چگونه فکر میکنند، چگونه پاسخ میدهند و تکنیکهایی به شما یاد داده میشود که میتوانید از آنها برای بهبود روش معامله گری خود استفاده کنید. مثل همیشه کلی مطالب مفیدی قرآنی و تجاری یاد گرفتیم و سپاسگزار آقای احمدی عزیز هستیم.و اصلا با این دید به برند شدن و برند بودن فک نکرده بودیم که حتی خدا هم در قرآنش از برندسازی گفته است و این موضوع برایش اهمیت دارد. باسلام، در تجارت برند سازی نقش اساسی دارد وباید برای آن تلاش کرد، همانطور که امانتداری پیامبر اکرم ص باعث برند سازی نام مبارک آن حضرت گردید.ودر مورد تجارت داخلی ومخصوصا صادرات استفاده از شرکت آراد برندینگ جهت برند گردیدن باعث صرفه جویی کلی در هزینه ها میگردد. به نام خداسلام وعرض ادب واحترامبرندسازی وبرند شدن یکی از عوامل موثر در تجارت وشناخته شدن ومعروف شدن است.
با سلام واحترام کار تجارت و فعالیت تجاری و ورود به بازارهای صادراتی فقط و فقط با شناخته شدن تاجر و محصولش امکان پذیر است .امروزه مردم تمام کشورها بشدت بدنبال کارهایی هستند و از خدماتی بهره می برند که در میان مردم شناخته شده باشند محال است از کارها و خدمات ناشناخته استفاده کنند و با تاجری وارد معامله شوند که هیچ نام و نشانی نداشته باشد. سلاموقت بخیر وخداقوت .بسیار خرسندم ازموفقیت های روزافزون تجارمحترم طورمجموعه وزین آرادبرندینگ وبه خودمیبالم وقتی آمارونمونه های تجارت عزیزان را مشاهده میکنم وبسیاربهره بردم ازآموزش های بروز سایت.باتشکروسپاس وآرزوی موفقیت برای آراد وتاجران آرادی. سلام و عرض ادبکلیپ های آموزشی که در سایت قرار میگیره خیلی عالیه و برای رشد همه جانبه ی کسب و کار بسیار موثره.در مورد برندسازی هم خیلی خوب گفته شد. برند سازی برای رشد بهتر و بیشتر بسیار مهم و ضروریه، برای موفقیت بیشتر باید کاری کنیم که برند بشیم و بعد از اون هم ارزش برند خودمون و حفظ کنیم. با سلام و عرض ادب و احترام برند شدن و شناخته شدن به عنوان یک اصل و ضرورت انکارناپذیر در پیشبرد اهداف فرهنگی، اجتماعی و از جمله اقتصادی امری پذیرفته شده است .
ثبت ديدگاه