جونا برگر معتقد است که یک نویسنده یا سخنور بزرگ بودن یک استعداد مادرزادی نیست؛ مهارتی است که می‌توانیم آن را یاد بگیریم. نویسندهٔ کتاب حاضر استاد بازاریابی در دانشکدهٔ وارتون در دانشگاه پنسیلوانیا و نویسندهٔ کتاب‌هایی پرفروش بوده است. کلمات نحوهٔ رهبری رهبران، فروشندگان و آموزش را مشخص می‌کنند و بر نحوهٔ تدریس معلمان، حاکمیت سیاست‌گذاران و توضیحات پزشکان تأثیر می‌گذارند.

دیویس صراحتا اعلام می‌دارد که اعتقاد به جادو وی را کمک کرد تا در راه موفقیت، خودسازی و خودآگاهی قدم بردارد. این کتاب در باره کلماتی است که موجب انگیزه در کارمندان، درگیر کردن دانش آموزان، شروع جنبش ها، قدرتمند سازی کودکان، کمک کردن به مشتریان و مبدل شدن به رهبری تأثیر گذار می‌شود. این واقعیت که تبدیل اعمال به هویت به شکل‌دادن نحوۀ ادراک افراد منجر می‌شود، کاربردهای مفیدی دارد. برای مثال اگر فردی در رزومه‌اش خود را سخت‌کوش (Hard Worker) توصیف کند، به‌جای این‌که بگوید بسیار زیاد کار می‌کند (Hard Working)، تاثیر مطلوب‌تری خواهد گذاشت. توصیف همکارانمان به‌عنوان فردی مبتکر به‌جای ابتکارداشتن، باید تاثیرات مثبتی بر نحوۀ درک دیگران از آن‌ها داشته باشد. تیم دیوید (Tim David)، نویسندۀ این کتاب، از سن نوزده سالگی یک شعبده‌باز و تردست حرفه‌ای بوده و در حدود سیصد نمایش در سال اجرا کرده است.

او اغلب مشاور شرکت‌هایی مانند گوگل، اپل، نایکی و بنیاد گیتس است و به آن‌ها کمک می‌کند تا از زبان استفاده کنند، تغییراتی ایجاد کنند و به اهداف خود برسند. او به عنوان یکی از خلاق‌ترین افراد شرکت فست در تجارت انتخاب شده است و میلیون‌ها نسخه از کتاب‌هایش به ده‌ها زبان در سراسر دنیا به چاپ رسیده‌اند. کتاب کلمات جادویی برای کسانی طراحی شده است که می‌خواهند تأثیر خود را افزایش دهند. کتاب جونا برگر یک ابزار قدرتمند همراه با تکنیک‌های عملی را ارائه می‌دهد که می‌تواند به نتایج خارق‌العاده‌ای منجر شود. چه بخواهید یک مشتری را متقاعد کنید، یک تیم را تشویق کنید یا یک سازمان را وادار کنید تا متفاوت ببیند، این کتاب به شما نشان می‌دهد که چگونه از قدرت کلمات جادویی استفاده کنید.

بررسی کردیم که چگونه کلمات و نحوهٔ استفاده از آن‌ها می‌تواند تأثیر زیادی بر شادی و موفقیت ما داشته باشد، به ما کمک کند دیگران را متقاعد کنیم، پیوندهای اجتماعی را عمیق‌تر کنیم و ارتباط مؤثرتری برقرار کنیم. نویسنده یا سخنوری بزرگ بودن استعدادی مادرزادی نیست، بلکه مهارتی است که می‌توانید آن را یاد بگیرید. کلمات تأثیر شگفت‌انگیزی دارند و با درک اینکه چه زمانی، چرا و چگونه عمل می‌کنند، می‌توانیم از آن‌ها برای افزایش میزان تأثیرگذاری خود استفاده کنیم. خلاصه کتاب کلمات جادویی از جونا برگر درباره‌ی بدیهی‌ترین روش ارتباطی‌مون صحبت می‌کنه و نشون میده که چطور میشه از زبان به گونه‌ی دیگه‌ای بهره گرفت تا راحت‌تر به خواسته‌هایی که داریم جامه‌ی عمل بپوشونیم. جونا برگر در کتاب کلمات جادویی نگاهی درونی به علم جدید زبان و نحوه استفاده از آن ارائه می‌دهد. در کتاب کلمات جادویی، جانا برگر، نویسنده پرفروش بین المللی، به شما نگاهی از داخل به علم جدید زبان و نحوه استفاده از آن می دهد.

جونا برگر، نویسنده‌ی پرفروش آمریکایی، در کتاب صوتی کلمات جادویی راهنمایی جامع برای برقراری ارتباطات موثر با دیگران آماده کرده است که با کمک آن می‌توانید راحت‌تر در دیگران نفوذ کنید و میزان تاثیرگذاری‌تان را بالا ببرید. کتاب حاضر در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های سایت آمازون قرار دارد و حاصل تحقیقات وسیع نویسنده در حوزه‌ی مهارت‌های ارتباطی است. کلمات جادویی اثر جونا برگر نویسندهٔ پرفروش نیویورک تایمز و استاد دانشگاه پنسیلوانیا است. این کتاب در سال 2023 منتشر شد و نویسنده در این کتاب نگاهی درونی به علم جدید زبان و چگونگی استفاده از آن انداخته است و به خواننده نشان می‌دهد چطور می‌تواند با کمک چند کلمهٔ جادویی بر دیگران تأثیر بگذارد. او در این کتاب ابزار قدرتمند و تکنیک‌های عملی‌ای را در اختیارتان می‌گذارد که می‌توانید با کمک آن‌ها به راحتی مشتریان را متقاعد کنید، یک تیم را تشویق کنید یا دیدگاه کارمندان یک سازمان را تغییر دهید.

نویسنده یا سخنوری بزرگ بودن استعدادی مادرزادی نیست، بلکه مهارتیه که می‌تونی اونو یاد بگیری. کلمات تاثیر شگفت‌انگیزی دارن و با درک این موضوع که چه زمانی، چرا و چطور عمل می‌کنن، می‌تونی ازشون برای افزایش میزان تاثیرگذاریِ خودت استفاده کنی. او هر ساله علاوه بر برنامه های صوتی اش، کتابهای الکترونیکی و برنامه‌های الکترونیکی‌اش، بیش از صد سخنرانی و جلسات تمرین برگزار می‌کند. بنابراین به‌جای پرش سریع به راه‌حل‌ها، ابتدا با افراد ارتباط برقرار کنید.