فصل سوم به طریقه‌ی مطرح کردن پرسش‌ها و تشخیص زمان و مکان صحیح سوال پرسیدن می‌پردازد. فصل چهارم و پنجم به دو دسته‌ی کلماتی که از عینیت بهره می‌برند و کلماتی که احساسات مخاطب را درگیر می‌کنند، اشاره دارد. فصل ششم استفاده از شباهت‌ها و تفاوت‌های نهفته در کلمات را برای تاثیرگذاری بیشتر پیشنهاد می‌کند و در نهایت، فصل هفتم رابطه‌ی میان واژه‌ها و اجتماع را مورد بررسی قرار می‌دهد. برای دریافت کتاب کلمات جادویی و چگونه از آن‌ها استفاده کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید. برای دریافت کتاب کلمات جادویی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

چه بگویید تا به آنچه که می‌خواهید برسید؟ اینکه حرفتان درست باشد برای متقاعد کردن دیگران کافی نیست، باید بتوانید تاثیرگذار صحبت کنید تا درستی منظورتان را به مخاطب بفهمانید و به نتیجه‌ی مد نظرتان برسید. وکیلی که می‌خواهد از بی‌گناهی دفاع کند، در کنار حق ایستاده است، اما اگر نتواند بر دیگران تاثیر بگذارد، در کارش موفق نخواهد شد. کتاب صوتی کلمات جادویی (Magic Words) به قلم جونا برگر (Jonah Berger) به نگارش درآمده است تا با گوش دادن به آن یاد بگیرید از کلمات استفاده‌ی استراتژیک داشته باشید و ارتباطات هدفمندتری با دیگران برقرار کنید. این کتاب یک راهنمای کاربردی از تکنیک‌های عملی برای تاثیرگذاری بر دیگران را در اختیارتان می‌گذارد. برای دانلود قانونی کتاب صوتی کلمات جادویی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید. برای دانلود قانونی کتاب کلمات جادویی و چگونه از آن‌ها استفاده کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

وقتی افراد نالایق مرتکب اشتباهی می‌شدند، این اشتباه باعث تقویت برداشت‌های منفی دیگران می‌شد؛ یک اشتباه دیگر مثل همیشه. در یک قرار ملاقات عاشقانه یا یک گفت‌وگوی روزمره، سوال‌پرسیدن نشان می‌دهد به‌جای اینکه ما فقط درباره خودمان صحبت کنیم، به شریک گفت‌وگویمان و صحبت‌هایش هم علاقه‌مندیم. سراج بوک متشکل از تیمی جوان، با استعداد و علاقه‌مند به کتاب از سال ۱۳۹۶ فعالیت اینترنتی خود را شروع کرد.

اگر بتوانید بیشتر در افراد انگیزه ایجاد کنید و مؤثرتر آن‌ها را هدایت کنید، آنگاه این جهان جای بهتری بود. بلکه تحقیقات الن لانگر۳۵، روانشناس دانشگاه‌هاروارد بود که به صورت عملی اجرا می‌شد. تیم دیوید از سن نوزده سالگی یک شعبده باز و تردست حرفه ای بوده است که در حدود سیصد نمایش در سال اجرا می‌کرده است. او کار خود را با تمرین و آموزش شعبده و تردستی ادامه داد و در سال ۲۰۱۰ به عنوان “بهترین شعبده باز آمریکای شمالی” شناخته شد. شبکه پرطرفدار او در اینترنت بیش از یکصد هزار بازدید در ماه دریافت کرده و شاگردانش از بیش از هفتاد کشور از سراسر جهان دور هم جمع شده اند.

کلماتی که اعتماد به نفس را از طرف شما انتقال می‌دهند را در اختیار شما می‌گذارد و مواقع درست استفاده از کلمات را گوشزد می‌کند. بعد از آن به زبان سوال‌ها اشاره می‌کند و روش‌ها و زمان‌های درست مطرح کردن سوالات را نشان می‌دهد. طریقه‌ی استفاده از احساسات و اهمیت توجه به زمینه‌ی گفت وگو نیز مد نظر قرار می‌گیرد.

بدون اغراق می‌گویم که این کتاب دید تازه‌ای به شما خواهد بخشید. چیزی که کلمات جادویی را متمایز می‌کند، ترکیب آن از تحقیقات علمی دقیق با توصیه‌های قابل دسترس و عملی است. نوشته برگر هم از نظر فکری محرک است و هم درک آن آسان است و مفاهیم پیچیده را قابل درک می‌کند.

متوجه شدیم چه زمانی باید عوامل تردید (مثلاً “احتمال دارد” یا “من فکر می‌کنم”) و درنگ‌ها (مثلاً “اوم” یا “اِه”) را کنار بگذاریم و چه زمانی از آن‌ها استفاده کنیم. جنیویو دیویس (Genevieve Davis) کتاب کلمات جادویی (Magic Words and How to Use Them) را در سال 2020 منتشر کرد و در آن از چگونگی استفاده از قانون طلایی جذب سخن گفته است. او باور دارد کلماتی که به کار می‌بریم می‌توانند انرژی‌بخش باشند و باید بتوانیم به جا از آن‌ها استفاده کنیم؛ زیرا به‌کارگیری صحیح آن‌ها می‌تواند افکار منفی را دور و افکار مثبت را جایگزین نماید. کلمات تاثیر شگفت‌انگیزی دارند و با درک این‌که چه زمانی، چرا و چگونه عمل می‌کنند، می‌توانیم از آن‌ها برای افزایش میزان تاثیرگذاری خود استفاده کنیم. درحالی‌که ما اغلب به سؤالات به عنوان ابزاری برای جمع‌آوری اطلاعات فکر می‌کنیم، آن‌ها کارکردهای بیشتری دارند.

شاید فردی با مشاهدۀ پستی با عنوان «پنج نکته برای پس‌انداز پول» متوجه نشود که این پست برای او مناسب است یا نه. اما با اضافه‌کردن کلمۀ «شما» به این پست، مثلاً «پنج نکته‌ای که شما می‌توانید برای پس‌انداز پول از آن‌ها استفاده کنید» این پست بسیار شخصی‌تر به‌نظر خواهد رسید. دیگر این مقاله فقط ارائۀ اطلاعات نیست، این چیزی است که برای شما مفید خواهد بود. اگرچه این مورد از برخی جهات منطقی است، همیشه بهترین رویکرد نیست.