در سال 1950 وزارت را به کالیفرنیا ترک کرد و در آنجا به هیئت علمی آکادمی آمریکایی مطالعات آسیایی پیوست. شما سفارش میدین و ما اگر کتاب رو داشتیم یا تونستیم پیدا کنیم، شرایط خرید کتاب رو براتون فراهم می‌کنیم. در انتها می توانید برای اطلاعات بیشتر کتاب مبانی استنباط حقوق اسلامی اصول فقه ابولحسن محمدی را مطالعه کنید. این خلاصه کتاب سری هم به مکتب بودیسم زده و بهمون میگه بودیسم تاکید زیادی روی دانش منفی داره، یعنی اینکه بدونی چه‌چیزی نیستی، به‌جای اینکه بفهمی چه‌چیزی هستی. برای ذهن غربی، معمای فلسفه هندی این است که درباره آنچه رهایی نیست، چیزهای زیادی برای گفتن دارد، اما در مورد اینکه این تجربه چیست، چیز زیادی نمی گوید.

بدون شک این مسئله مربوط است به اشتیاق هواخواهی متداول از فرهنگ ژاپن، که یکی از نتایج سازنده ی اواخر جنگ است، اما ممکن است چیزی بیش از یک مد گذرا به شمار نیاید. دلیل محکم تر بر این دلبستگی، این است که توجه به ذن به شدت به «لبه ی رویشی» تفکر غربیان چسبیده است. مطالب درج شده در این کتاب ذن را به طور کامل تعریف می کند و در این کتاب توضیحاتی در رابطه با آگاهی از وابستگی ذن و مقایسه آن با تائوئیسم چینی و بودیسم هندی ارائه شده است. انجام داد؟ ذن بیان می کند که دنیایی که پر از مقاصد و مقاصد متعدد بدون سفر ما بین این مقاصد است، جهانی که ارزشش فقط رسیدن به مقصدی است، هر چه سریعتر می شود، آنگاه تبدیل به دنیایی خالی از ذات و بی اساس و با اطلاعات می شود. گفته شده است که ذن باید به آگاهی تهی از آگاهی برسد و آخرین نکته آگاهی این است که خالی از همه مطالب و خالی از همه تصورات و خواسته ها و حتی احساسات باشد. خبر خوب اینه که چکیدا ۰ تا ۱۰۰ این کتاب رو برات خلاصه کرده و همین الان می‌تونی ازطریق سایت یا اپلیکیشن چکیدا، خلاصه‌ی کامل کتاب طریقت ذن رو بخونی یا بشنوی.

سپس به تبیین اصول و مبانی اساسی این مکتب از جمله “ذهن بی‌ ذهن”، “هشیاری بی‌ موضوع”، “جدایی از دوگانگی ذهن و عین”، “تجربه مستقیم واقعیت” و “فرا رفتن از زبان و مفاهیم” می‌ پردازد. واتس با استفاده از مثال‌ ها و داستان‌ های کوتاه، این مفاهیم انتزاعی را برای مخاطب ملموس و قابل درک می‌ سازد. همچنین، نویسنده در بخشی از کتاب، به بررسی روش‌ های و ابزارهای ذن برای دستیابی به تجربه‌ های معنوی و رسیدن به “بدون ذهن” می‌ پردازد. از جمله این ابزارها می‌ توان به کوان، زن و موعظه‌ های شفاهی استادان ذن اشاره کرد که واتس به تفسیر و تحلیل آنها می‌ پردازد. این اثر برای افرادی که به دنبال تقویت خودآگاهی و یافتن تعادل درونی هستند، منبعی ارزشمند و کاربردی خواهد بود.

بعلاوه، زبان ساده و روان آن همراه با تمرینات عملی موجب می‌شود که هر خواننده‌ای با هر سطحی از آشنایی با ذن و مراقبه بتواند از مطالب کتاب بهره‌مند شود. کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان پازل بررسی می شوند اگر قبل از خرید سؤالی دارید می توانید در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید. پس از خريد محصول درصورت مواجهه با خطا در لينك دريافت ،‌ و يا موارد مشابه و مربوط به محصول مورد نظر مي توانيد از طریق تیکت با فروشنده محصول ارتباط برقرار نماييد و يا در صفحه مشخصات محصولات از طريق كليد زرد رنگ مورد خود را جهت بررسي گزارش نماييد .

در این کتاب او با چیرگی تمام توانسته است مسائل پیچیده و بغرنج اندیشگی شرق دور را به روشنی و صافی و به شکلی همه فهم برای خواننده بیان دارد. این کتاب را باید با حوصله ی تمام و با تحمل، بارها و بارها مطالعه کرد و گاه و بی گاه به تکرار مطالب خوانده شده پرداخت. به گفته ی دکتر هوشمند ویژه، نکاتی که در “طریقت ذن” مطرح گردیده است به سان شیشه ی نازک و شفاف است و به حدی لطیف و ظریف و دقیق است که اگر به آرامی به آن نزدیک نشویم ممکن است درهم بشکند. ولی اگر با فرغت خاطر و با آرامش و رها از تعلقات، مطالعه شود همانند چشم اندازهای زیبای دشت و دمن شاید می بخشد و تن و جان را تصفیه می کند. خرید کتاب طریقت ذن هوشمند ویژه می‌تواند تجربه‌ای متفاوت و غنی در درک فلسفه ذن و توسعه ذهن‌آگاهی باشد.

و مسائل پیچیده او اندیشه خاور دور را به گونه ای قابل درک و روشن برای همه خوانندگان به تصویر کشیده است. آلن واتس در این اثر نه تنها به بررسی آموزه‌ های ذن می‌ پردازد، بلکه خواننده را ترغیب می‌ کند تا این آموزه‌ ها را در زندگی روزمره خود به کار گیرد. او با بیان اینکه ذن، هنری برای زندگی کردن در لحظه حاضر است، به مخاطب کمک می‌ کند تا از قید و بندهای ذهنی و نگرانی‌ های روزمره رها شده و به یک زندگی ساده، آرام و معنادار دست یابد.

مثلا تو هیچ کاری نمی‌تونی انجام بدی تا عصب‌های زبونت رو مجبور کنی مزه‌ی غذا رو دقیق‌تر بچشن. در این کتاب شرحی درخصوص آگاهی دربارهٔ وابستگی ذن، و مقایسهٔ آن با تائوئیزم چینی و بودیسم هندی ارائه شده است. در مقدمه آلن ویلسون واتس می توان اذعان داشت که وی فیلسوف، نویسنده، عارف و گوینده بریتانیایی-آمریکایی است که بیشتر مطالب و موضوعات او مربوط به عرفان شرقی، مراقبه و ذن است و همچنین در چیزلهرست زندگی می کند. او در سال 1938 به دنیا آمد و به ایالات متحده مهاجرت کرد و تدریس ذن را در نیویورک آغاز کرد.