مثلاً، همیشه در ردیفهای جلو بشینید و به چشمان بقیه نگاه کنید. لبخند بزنید، حتی در مواقعی که احساس خوبی ندارید. وقتی قربانی بهانهای پیدا کرد، به آن چنگ میزند و ناموفق بودنش را برای خود و دیگران توجیه میکند.
با الهام از نیروی ایمان خود را به سوی موفقیت سوق دهید. این کتاب به شما می آموزد که چطور یک ذهن موفق داشته باشید و چگونه بزرگ فکر کردن باعث می شود موفق شوید. استفاده از متد این کتاب باعث می شود که کسب و کار خود را موفق تر پیش ببرید و آن را پر پول کنید.
آن شب را صرف مرور این موضوع کردم که چگونه ذهنم را به کار گرفته بودم تا بر ضد خودم عمل کنم. دریافتم که خودم را ارزان فروختهام و این خصلت در هر کاری که انجام میدادم، ظاهر میشد. آنگاه برایم روشن شد که تا به خود ایمان نیاورم، هیچکس دیگری به من ایمان نخواهد آورد. اما حقیقت این است که موفقیت هزینهای ندارد. هر قدمی که به جلو بردارید، سودی هم به همراه دارد. در واقع، رقابت برای شغلهای سطح پایین بسیار بیشتر از شغلهای سطح بالا است.
سلام به شما همراهان خوب علم ما، در این کتاب صوتی عالی و کاربردی می خواهیم شما را با خلاصه ی کتاب صوتی جادوی فکر بزرگ از دیوید جی شوارتز آشنا کنیم، با علم ما همراه باشید. بعد از شنیدن این کتاب صوتی با تکنیکهای موثری جهت ساختن اعتماد به نفس آشنا میشوید و در پایان یاد میگیرید که چگونه می توان ناکامی و شکست را به پیروزی و موفقیت تبدیل کرد. شوارتز، یکی از برترین و پرفروشترین آثار موفقیت محسوب میشود. این کتاب با آموزشهایی که ارائه میکند به شما این توانایی را میدهد تا از نیروی گستردهی فکر و اندیشهی خود استفاده کنید و موفقیت، شادی و رضایت از زندگی را به دست آورید. جهت خرید و دانلود این فایل به روی گزینه افـزودن به سبـد خریـد کلیک نمایید. دانشجویان و کاربران عزیز محتوای فایل شامل بهتریـن کتاب صوتی جادوی فکر بزرگ اثر دیوید جوزف شوارتز می باشد که در قالب فایل mp3_(صوتی) با کیفیت عالی تهیه و تنظیم شده است.
اهدافتان را مشخص کنید و برای رسیدن به آنها قدم بردارید. یادتان نرود، تغییر مسیر هرگز به معنی منصرف شدن از هدف نیست. بر روی خودتان سرمایهگذاری کنید و تلاش کنید به بهترین نسخه از خودتان تبدیل شوید. دیوید ماهونی، که کارش را با هفتهای ۲۲۵۵ دلار در بخش نامههای یک آژانس تبلیغاتی شروع کرده بود، در ۲۷ سالگی معاون مدیرعامل آن آژانس شد و در ۳۵ سالگی به ریاست کمپانی رسید. او درباره هدفش میگوید که شرکتهای موفق، اهداف ۱۰ تا ۱۵ سال آیندهشان را زودتر انتخاب میکنند. مدیران باید از خود بپرسند که ۱۰ سال آینده میخواهند در چه موقعیتی باشند و تلاششان را بر اساس آن معیار بررسی کنند.
ثبت ديدگاه