اما فرصت‌ها و راه‌های قدرتمند دیگری نیز برای ایجاد ارتباط در سرتاسر جلسه وجود دارد. یک بار که در حال بررسی یک فروشگاه اینترنتی آنلاین هستید، به طور اتفاقی متوجه می شوید که موجودی کالای مورد علاقه شما تنها 1 عدد دیگر است! به احتمال زیاد درنگ نمی کنید و بلافاصله محصولی که خرید آن را ماه ها به تعویق انداخته بودید، خریداری می کنید.

برای این منظور از منابع معتبر خارجی که در حوزه تکنولوژی و سازمانی، فعال هستند برای تولید محتوا و ارائه آن به شما کاربران محترم استفاده می‌کنیم. با افزایش تمایل به خرید، کاهش ترس از دست دادن، و تأکید بر سود نهایی، شما فروش بیشتری داشته و رضایت مشتریان بیشتری را جلب می کنید. این کتاب به مدیران سازمان‌ها، مدیران فروش و بازاریاب‌ها پیشنهاد می‌شود. از این قسمت می توانید دسته بندی یا نویسنده مورد نظر خود را انتخاب کنید و به همه کتاب های منتشر شده در سایت دسترسی داشته باشید و یا اسم کتاب مورد نظر خود را وارد کنید. برای مشاهده زندگینامه و دسترسی به تمام کتاب های برایان تریسی کلیک کنید.

یکی از بهترین کتاب‌های فروش که همواره مورد توجه فروشنده‌ها و متخصصان فروش بوده، همین کتاب است. زیگلار یک سری روش‌های واقعی و امتحان شده را در این کتاب جمع‌آوری کرده، مثل تکنیک‌های بستن معامله و نکات حرفه‌ای و تخصصی از زبان فروشنده‌های موفق. فروشندگان موفق نه تنها درک خوبی از محصولات خود دارند، بلکه با استفاده از دانشی که از روانشناسی فروش دارند، روابطی موثر با مشتریان ایجاد کرده و مشتریان بالقوه را به مشتریان وفادار تبدیل می کنند.

خواندن این کتاب با پشتوانه 12 سال تحقیق، هم برای فروشنده‌ها و هم مدیران فروش، واجب است. راکهام خلاصه تمام تحقیقاتش در زمینه فروش را در این کتاب جمع‌آوری کرده و آن را فروش به روش SPIN نامیده است. اگر در حوزه فروش مشغول به کار هستید، خوب می‌دانید که امروزه فروش کاملا فرق کرده و متحول شده است. دنیل پینک شیوه‌ها و دیدگاه‌های جدیدی را در رابطه با فروش ارائه می‌دهد.

این کتاب بیان می‌کند که با مدیریت دقیق تیم فروش، از جمله ارائه راهکارهای عملی و ابزارهای مناسب، چطور می‌توانید تیم فروش را هدایت کرده و به هدفش برسانید. این روزها در تمامی حوزه‌ها تغییر و تحولات بزرگی رخ می‌دهد؛ پس برای موفق شدن در حوزه‌ی فروش باید در شیوه‌ و اصول خود نیز تغییر ایجاد کنید تا پا به پای مشتریان، رقبا، بازار و سازمان‌های گوناگون پیش بروید. همانطور که گفته شد امروزه فروش فعالیت سختی است و جزو کسب‌وکارهای چالش‌برانگیز محسوب می‌شود، به همین علت فروشندگان بایستی مهارت بیشتری در این زمینه کسب نمایند. لیندا ریچاردسون (Linda Richardson) با بیش از دو دهه کار با ده‌ها هزار فروشنده نشان می‌دهد که تنها 30 درصد از فروشندگان تبحر در شغل خود دارند و مابقی از شیوه‌های سنتی گذشته بهره می‌برند. مشتریان ایرانی اغلب حساسیت زیادی نسبت به قیمت دارند و در بیشتر مواقع به دنبال بهترین پیشنهاد اقتصادی هستند. به همین دلیل، تحلیل دقیق بازار و ارائه تخفیف‌های منطبق با قدرت خرید مشتریان می‌تواند به‌عنوان یکی از تکنیک‌های موثر روانشناسی فروش عمل کند.

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید. در گذشته بازار به مکان فیزکی گفته می شد که مکان خرید و فروش کالا ها بود. بازار ها در میادین قرار داشتند و خریداران به آن جا مراجعه می کردند. فیلیپ کاتلر در کتاب مدیریت بازاریابی خود بازار را مجموعه خریداران بالقوه و واقعی می داند که برای محصول وجود دارد.