او سفر کارآفرینی خود را با ساختن زنجیره‌ای از فرانچایزهای باشگاه‌های ورزشی آغاز کرد که بعدها آن‌ها را فروخت. هورمزی سپس به مشاوره روی آورد و به دیگر کسب‌وکارها کمک کرد تا با استفاده از استراتژی‌های اثبات‌شده‌اش به سرعت رشد کنند. انواع مختلف ضمانت‌ها را برای حداکثر تأثیر ترکیب کنید. به عنوان مثال، یک بازپرداخت 30 روزه بدون قید و شرط به علاوه یک ضمانت 90 روزه “سه برابر پول خود را پس بگیرید” ارائه دهید. بسیاری از افراد پس از اجرای استراتژی‌های هورموزی، گزارش افزایش قابل توجهی در درآمد و سودآوری خود می‌دهند.

اما هیچ‌کدام از این کارها بدون پیدا کردن چیزی که مردم برایش ارزش بیشتری قائل‌اند، و قبول ریسک بیشتر، امکان پذیر نبود. شاید یک افزایش قیمت 5 برابری از نظر شما نشدنی به نظر برسد، اما مشتریان با پول‌های خود تأیید کردند که چیزی که اکنون شرکت ارائه می‌دهد، بسیار بهتر از قبل است. شکاف ارزش، دنیایی از سود، تأثیر و امکانات نامحدود را باز می‌کند. کسانی که ارزش را درک می‌کنند، همان کسانی هستند که می‌توانند بیشترین پول را بابت خدمات خود دریافت کنند.

و چنانچه ارزش کافی ارائه دهید، باز هم می‌توانید پاسخ مثبت افراد را بگیرید. ارزش، قیمت‌گذاری و قدرت سود نامحدودی را برای رشد و گسترش شرکت شما، آزاد می‌کند. تا قبل از اینکه بدانید چگونه سرنخ بگیرید، زندگی سخت می‌گذرد. شما نهایت تلاش خود را برای موفقیت می‌کنید و دیگران به خاطر این تلاش به شما می‌خندند. اما این کتاب، شما را در موقعیت بهتری قرار می‌دهد.

کتاب پیشنهادهای 100 میلیون دلاری به شما آموزش می‌دهد که چطور بر اساس کسب‌وکار و محصولتان، گرند اسلم خودتان را خلق و به مشتری پیشنهاد کنید. طبیعتاً مشکلات و موانعی بر سر راه خواهد بود اما الکس هرمزی راهکارهای کنار آمدن با این مسائل را هم مطرح می‌کند. این کتاب به شما می‌آموزد که چطور شانس را به سود خود تغییر دهید و با مهارت کافی وارد بازار شوید. الکس هرمزی (Alex Hormozi) نویسنده‌ی کتاب سرنخ‌های 100 میلیون دلاری (100M Leads$) به‌عنوان بااستعدادترین فرد در تکنیک‌های فروش شناخته می‌شود.

سوم، به شما نشان می‌دهد که چگونه دیگران را وادار کنید که برایتان تبلیغات انجام دهند. اولین نفری باشید که از محصولات جدید ما مطلع می شوید. من حتی 13 ضمانت مورد علاقه خود را کلمه به کلمه به شما می دهم تا برای خودتان بکشید.

هر راه‌حل بالقوه را بر اساس هزینه و ارزش آن ارزیابی کنید. اقلام کم‌هزینه و با ارزش بالا را نگه دارید و به طور استراتژیک عناصر پرهزینه و با ارزش بالا را شامل کنید. بر ایجاد راه‌حل‌های “یک به چند” تمرکز کنید که ارزش بالایی با هزینه کم برای شما فراهم می‌کنند. روش های موجود در این کتاب بسیار ساده، آنی و آنقدر موثر هستند که گویی با جادو کار می کنند. تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به “انتشارات زمان تغییر” است. وقتی بدانید چطور سرنخ بگیرید، زندگی آسان‌تر می‌شود.

چگونه خیلی بیشتر از آنچه در حال حاضر هستید شارژ کنید…آ. معادله ارزش شکست ناپذیر….برای اینکه ارزش چیزی را که می فروشید بیشتر از آنچه مشتریان احتمالی دریافت کرده اند داشته باشیدf. مکعب تحویل….برای اینکه تحویل محصولات و خدمات شما هزینه کمتری داشته باشد اما بیشتر ارائه دهیدg The Trim & Stack Hack….برای به حداکثر رساندن سود با استفاده از بهترین روش های تحویل مطلق. ضمانت‌های God-mode… خیلی خوب است که هر کسی را وادار می‌کند بله بگوید (حتی افرادی که معمولاً هرگز به خرید فکر نمی‌کنند). من به شما نشان خواهم داد که چگونه هر 4 نوع ضمانت را با هم چیده و لایه بندی کنید. اگر حتی یک تاکتیک را در این کتاب اجرا کنید، تغییر در رفتار مشتریان بالقوه خود را مشاهده خواهید کرد.

برای دریافت کتاب پیشنهادهای 100 میلیون دلاری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید. یکی از عناصری که در تجارت بسیار حیاتیست، اصل پیشنهاد دادن است. شما به‌عنوان یک کارآفرین، باید پیشنهاد مالی‌تان را به‌شکلی مطرح کنید که بهترین و سودآورترین توافق از آن حاصل شود. البته رسیدن به این هدف، کار ساده‌ای نیست و کوچک‌ترین خطایی می‌تواند به شکست منجر شود. درواقع باید گفت این کار نوعی مهارت حرفه‌ای محسوب می‌شود و نیاز به یادگیری و تمرین دارد. اگر پیشنهاد به ثمر بنشیند و مشتری مجاب شود، قطعاً موفقیت بزرگی برای شما خواهد بود.

این کتاب به خاطر نگارش واضح و مختصر و مثال‌های عملی‌اش مورد ستایش قرار گرفته است. این اثر توسط مولف، مترجم منتشر شده است و می توانید اين كتاب و ساير کتاب های عمومي  را از طریق خرید آنلاین از سایت فروش اینترنتی کتاب صانعی سفارش دهید. امسال و در سن 32 سالگی، ارزش خالص دارایی‌های من از 100,000,000 دلار فراتر رفت. با این حال هنوز 2000 برابر فقیرتر از ثروتمندترین مرد جهان هستم.

من در این صفحات، مهارت‌هایی را به اشتراک می‌گذارم که مسئول بخش عمده‌ای از موفقیت مادی‌ام هستند. همه‌ی این کارها را با استفاده از روش‌های تبلیغاتی این کتاب انجام داده‌ام. این کتاب بر اساس روش‌هایی است که برای من کارآمد بوده‌اند. و آن را به امید این نوشتم که برای شما نیز کاربردی باشند. مطالعه‌ی این کتاب را به کلیه‌ی علاقه‌مندان حوزه‌ی تبلیغات، بازاریابی و مدیران کسب‌وکارها پیشنهاد می‌دهیم. همه این کارها را با استفاده از روش‌های تبلیغاتی این کتاب انجام داده‌ام.