این کتاب به بازاریابان مبتدی کمک می‌کند تا بتوانند در همان قدم‌های اول نیز موفقیت‌های چشمگیری داشته باشند و حتی بتوانند روش گفتاری ویژه خود را با استفاده از خلاقیت ایجاد کنند. این کتاب هم به بازاریابی در کسب‌وکارهای سنتی، هم به بازاریابی برای فروشگاه‌های اینترنتی و هم به بازاریابی و فروش تلفنی کمک می‌کند. اگر نمی‌دانیم این کار را چگونه مودبانه انجام بدهیم، فقط کسب‌وکارمان را فوق سری نگه می‌داریم. بنابراین کسی از کسب‌وکارمان خبردار نمی‌شود و هیچ کس به آن نمی‌پیوندد.اکنون نمی‌خواهیم روابط‌مان را با مردم خراب کنیم. اما اگر این کار را درست متوجه نشویم، اگر ندانیم چه باید بگوییم، آنگاه کسی را برای صحبت کردن پیدا نخواهیم کرد.

این کتاب حاوی راهکارهایی سودمند به همراه مثال‌هایی کابردی است تا از این به بعد، جذب مشتری برایتان کاری آسان و بدون دردسر باشد. زمانی در این کار خاص و منحصر‌به‌فرد عمل خواهید کرد که مشتری، خودش به سراغ‌تان بیاید و از شما درخواست کند برایش از محصول و خدماتتان بگویید. این کتاب شامل راه‌حل‌هایی سودمند همراه با مثال‌هایی کاربردی است تا از این به بعد، جذب مشتری برایتان کاری راحت و بدون زحمت باشد. هنگامی در این کار خاص و منحصر‌به‌فرد خواهید بود که خودِ مشتری، به سمت‌تان بیاید و از شما بخواهد برایش در مورد محصول و خدماتتان برایش بگویید.

او بیش از چهار دهه در بازاریابی شبکه‌ای فعالیت دارد. تام شرایتر (Tom Schreiter) معروف به ال بزرگ (Big Al) علاوه بر گردآوری مجموعه کتاب‌های آموزشی، در بیش از 80 کشور دنیا سخنرانی داشته است و شیوه‌های مشتری‌یابی و صحبت با مشتری احتمالی را با تحلیل تک تک کلمات و تأثیر آن‌ها آموزش می‌دهد. تام شرایتر (Tom Schreiter) معروف به ال بزرگ، بیش از 4 دهه در بازاریابی شبکه‌ای فعالیت دارد. او علاوه بر گردآوری مجموعه کتاب‌های آموزشی، در بیش از 80 کشور دنیا سخنرانی داشته است و شیوه‌های مشتری‌یابی و صحبت با مشتری احتمالی را با تحلیل تک تک کلمات و تأثیر آن‌ها آموزش می‌دهد. تام شرایتر در این کتاب به شما مهارت شکستن یخ‌ها در ایجاد ارتباط را یاد می‌دهد.

کتاب «یخ شکن ها» نوشتۀ تام بیگ ال شرایتر و ترجمۀ علی اصغر شجاعی است و انتشارات ادبیات معاصر آن را منتشر کرده است. این کتاب بر این موضوع تمرکز کرده است که چگونه هر مشتری احتمالی را برانگیزانیم که از ما تقاضای معرفی فرصت شغلی داشته باشد. تمرکز این کتاب بر کلمات و جملاتی تاثیرگذار است که در نخستین برخورد با مشتری یخ او را آب می‌کنند و این انگیزه را در مشتری ایجاد می‌کنند که باقی حرف شما را بشنوند.

مطالعه این کتاب به هر کسی که در کار یا زندگی خود به نحوی نیاز دارد تا برای رسیدن به اهدافش دیگران را متقاعد کند و به نوعی بر روی آن‌ها تأثیر بگذارد، پیشنهاد می‌شود. می‌توانید بگویید، “من راهی پیدا کردم.” اما این عبارت در مقایسه با عبارت “من جدیداً راهی پیدا کردم” قدرت و تأثیرگذاری کمتری دارد. عبارت دوم ذهن مخاطب را میخکوب و او را مجبور می‌کند که گوش بدهد. چون آن‌ها توسط جامعه مورد بازخواست قرار گرفته‌اند، به خاطر مسائل روزمره خود افسرده شده‌اند، رویاهای آن‌ها توسط کارفرمایان بی‌رحم از بین رفته‌اند، با رفت‌و‌آمد در ترافیک تحت‌ فشار قرار می‌گیرند و… مطالعه این کتاب برای هر کسی که در کار یا زندگی خود به نحوی نیاز دارد تا برای رسیدن به اهدافش دیگران را متقاعد کند و به نوعی بر روی آن‌ها تاثیر بگذارد، مناسب است.

اپلیکیشن کتابخوان کتابراه برای اندروید، IOS و ویندوز در دسترس است. بیشتر افراد در ارتباط با دیگران اشتباه و نابه‌جا سخن می‌گویند و حتی نمی‌توانند تشخیص دهند که چه موقع گفت و گوهایشان باید دوستانه باشد و چه وقت باید کاری . اگر شما هم نمی‌دانید که با مشتریان خود سر صحبت را از کجا باز کنید. یا اینکه چگونه مکالمه‌تان را به سمت درستی هدایت کنید تا بتوانید محصولات و خدماتتان را به نحو احسن ارائه دهید، خواندن کتاب یخ شکن ها اثر تام بیگ شرایتر را از دست ندهید. کتاب یخ شکن ها به شما کمک می‌کند تا در کسب و کارتان موفق تر ظاهر شوید.این کتاب دربردارنده راهکارهایی مفید به همراه مثال‌هایی کاربردی است تا از این به بعد پیدا کردن مشتری کاری راحت و بی دردسر به نظرتان بیاید. علا وه بر این مطالعه کتاب یخ شکن ها اثر تام بیگ شرایتر انتشارات شاهدخت پاییز برای هر کسی که در کار یا زندگی خود به نحوی نیاز دارد تا برای دستیابی به اهدافش دیگران را متقاعد کند نیز بسیار مناسب است.

این توانایی به شما کمک می‌کند تا در حین مکالمات روزمره‌‌، دیگران را به خود جذب کنید و در بازاریابی و گسترش کسب و کارتان بهترین عملکرد را داشته باشید. به این ترتیب شما به آسانی می‌توانید با تمام مشتریان ارتباطی صمیمانه و دوستانه برقرار سازید و همین طور به راحتی یک رابطه‌ی کاری حرفه‌ای با آن‌ها داشته باشید. به این ترتیب شما به راحتی می‌توانید با هر مشتری رابطه‌ای گرم و دوستانه بر قرار کنید و نیز به راحتی یک رابطه کاری حرفه‌ای با او داشته باشید. اکثر بازاریاب‌های شبکه‌ای کم تجربه به سختی کار می‌کنند، اما به دلیل اینکه دقیقاً نمی‌دانند چه کلمات سنجیده‌ای برای صحبت با مشتری احتمالی به کار بگیرند، نمی‌توانند او را جذب کنند.

استفاده از مطالب فروشگاه دیجی استور فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

اگر آن‌ها مشکلی نداشتند، دلیلی برای ایجاد مشاغل وجود نداشت. مشتری احتمالی شما می‌خواهد بداند که شما در کل چه شغلی دارید. سراج بوک متشکل از تیمی جوان، با استعداد و علاقه‌مند به کتاب از سال ۱۳۹۶ فعالیت اینترنتی خود را شروع کرد. اجازه بدهید ببینیم زمانی که کار بازاریابی را آغاز می‌کنیم چه اتفاقی می‌افتد. یکشنبه برای شام به منزل خواهرم می‌روم؛ در جایگاه یک توزیع‌کننده نوپا، مشتاق صحبت با خواهرم درباره کار فوق‌العاده‌ام هستم. اکثر افراد اعتراف می‌کنند که اطرافیان‌شان به‌طور‌کلی منفی‌نگر هستند.