چند صباحی مانند دانه ای که اختیارش را به کشاورز می سپارد و نوزادی که اختیارش به دست پدر و مادرش می باشد به ما اعتماد کنید و اَرِنج برده ما را دستکاری نکنید. یعنی وقتی از چیزی هم خوششان نیاید فی المجلس واکنش نشان نمی دهند و در آن لحظه به گونه ای رفتار می کنند که همه چیز گل و بلبل است و وقتی تمام شد دفعه دیگر رفتار واقعی شان را نشان می دهند. اینها که می گویم حاصل تجربه است و ممکن است برخی بزرگواران آن را تصدیق نکنند.
تشکر ویژه از مدیران عزیز آراد که هر روز برای بیشرفت آرادی ها و غیر آرادی ها در تلاشند. اگر با مردم به همین شیوه که گفتم رفتار کنید خودشان بیشتر دوست دارند و رضایت تجاری شان هم بیشتر است تا اینکه بخواهید آنان را مانند عقلا و فرزانگان در نظر بگیرید و معذب کنید. شما تا زمانی که تاجر آراد نشده بودید یعنی من قبول ندارم که آراد راهنمای من در مسیر ثروت باشد و اگر آن موقع به شما فایل هایی داده می شد می توانستید نگاه کنید یا نکنید اما وقتی وارد شدید یعنی پذیرفتید که آراد شما را به ثروت برساند پس دیگر این قر و فر ها معنایی ندارد که این را می بینم آن را نمی بینم.
همان طور که نویسنده محترم در مورد مردم کشور غربی و شرقی نوشتند همان روش کشور های غربی به نظر من بهتر است که بدون رودربایستی و خجالت حرف خودشان را می زنند. اگر ما دل به آراد ببندیم و به اصطلاح ارنج برده را دست نزنیم بهتر است سالها با فکر و اندیشه خود جلو رفتیم چه شد یک سال هم به حرف اساتید محترم که این راه را تجربه کرده اند باشیم قطعا موفق می شویم. با تشکر فراوان از آقای نویسنده محترم و تیم نویسنده محترم و تیم رسانه شرکت بزرگ آرادبرندینگ که خیلی زحمت می کشند.پاینده باد آراد و آرادی. سلام و عرض ادب؛ روز آدینه همه آرادیهای عزیز بخیر و شادی 🌹همه صحبتهای ارزنده نویسنده محترم عین حقیقت و حاصل تجربیات تجاری و حشر و نشر با افراد مختلف هستش و منم با نظرات ایشون کاملا موافقم. تکنیکی هم که در بند آخر متذکر شدن حتما میتونه در به سرانجام رسیدن مذاکرات تجاری برامون کارگشا باشه.
دو عکس را از آمار مشاهده مدرسه تجارت و پادکست تجاری با هم می بینیم. یعنی لحظه ای که آنجا بودید گفتید خیلی خوش گذشت و عالی بود و راست هم گفتید اما زمانی که خارج شدید با محاسبات به دست آورده و از دست داده به نتیجه می رسید که ارزش نداشت پس دیگر آن کار را انجام نمی دهید. پس به رفتار گل و بلبلی مشتری ایرانی و شرقی در مذاکره اول به هیچ وجه دلخوش نباشید اما اگر مشتری آمریکایی، اروپایی به پست تان خورد که این رفتار را داشت خوشحال شوید. مردم کشورهای غربی در مذاکره و کلا در زندگی مردمی به شدت راحت هستند یعنی اگر از موضوعی خوششان نیاید به راحتی می گویند که خوشمان نیامده است و خجالتی و رو دربایستی ندارند.
باسلام واحترامدر مذاکره اگر بتوانیم به طرف مذاکره بفهمانیم که نفعی برای او داریم به بن بست نمیرسیم.باید بتوانیم مشتری و احساساتش را درک کنیم .رفیق شویم . انشاالله که بتوانیم سبک مذاکره مان تغییر دهیم که طوری مشتری قانع شود وبه سمت ما بیایید وخرید کنید. برای من هم پیش آمده که برای مشتری توضیح میدم انرژی میذارم بعد دو دقیقه پیام میده که مثلا فلان موضوع چی میشه؟ دود از سرم بلند میشه که من این قدر توضیح دادم یعنی هیچ.
اما مشتری و تامین کننده تجاری شما و یا کسی که هنوز وارد آراد نشده است این حرف ها سرش نمی شود. سلامامیدوارم که با شناخت کامل از مشتری بتونیم مذاکره ی موفقی رو داشته باشیم … پس دوست داشتن مردم هیچ منافاتی با اینکه اکثر مردم را از نظر عقلی مانند کودکان یا انعام بدانم ندارد.
کمال طایفه خانی محصولات نمک استان سمنان شهر ایوانکی . با سلامنمی شود در مذاکره با همه افراد با یک فرمان پیش برویم طبیعی است که این روش روی همه تاثیر یکسان ندارد باید شرایط طرف مقابل را سنجید و بررسی کرد و بعد شروع به مذاکره کرد. پس به جای پرداختن به حاشیه مذاکرات خود را اصلاح کنید تا خودتان چند روز دیگر برایم کامنت کنید که سودهای تجاری تان با این تکنیک افزایش یافته است.
ثبت ديدگاه