بسیاری از کارآفرینان بر این باورند که قیمتگذاری “بسیار بالا” خوب نیست. واقعیت این است که، بله، شما هرگز نباید بیش از ارزش محصول خود، قیمتگذاری کنید. اما درعینحال، قیمت محصول را باید بسیار بیشتر از هزینهای که برای آن کردهاید، تعیین کنید تا از آن سود ببرید. به بیش از صد برابر فکر کنید، نه فقط دو یا سه برابر بیشتر.
اما مسأله دقیقاً این است که چه پیشنهادی بدهید تا طرف مقابل وسوسه شود و نتواند مقاومت کند؟! کتاب پیشنهادهای 100 میلیون دلاری (100M Offers$) برای پاسخ به این پرسش نوشته شده و شما را در مسیر رسیدن به موفقیت و کسب سود کمک میکند. برای دریافت کتاب سرنخهای 100 میلیون دلاری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتابها و نظرات کاربران درباره کتابها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید. اما، برخلاف بقیه، ما قیفهای عالی، تبلیغات عالی، یا جایگاه ثروتمندی نداشتیم. در واقع، ما حتی تا زمانی که از 50 میلیون دلار در فروش عبور نکرده بودیم، ایمیلی ارسال نکردیم. در عوض، ما توانستیم این یک کار را خیلی خوب انجام دهیم… ما پیشنهادات بسیار خوبی ایجاد کردیم، مردم احساس می کردند که نه گفتن احمقانه است.
شما با استفاده از کتابراه همیشه و همه جا به کتابها و کتابخانه خود دسترسی دارید و میتوانید به سادگی از هر فرصتی برای مطالعه استفاده کنید. در کتابراه برای همه سلیقهها از داستان، رمان و شعر تا روانشناسی، تاریخی، علمی، موفقیت و… همچنین در کتابراه هزاران کتاب رایگان نیز قابل دانلود است. اپلیکیشن کتابخوان کتابراه برای اندروید، IOS و ویندوز در دسترس است. الکس هرمزی سرمایهگذار و کارآفرین ایرانی-آمریکایی است.
رشد و آزادی در زندگی امین قاسمی اسفهلان، انرژی بخش لحظه لحظه ی فعالیتهاست. مهمترین تخصص و تجربههای کاری 10 سال اخیر، در زمینه طراحی و سئو انواع وبسایت و فروشگاه اینترنتی و مشاوره بهینهسازی و افزایش فروش کسب و کار اینترنتی است. من در یک سال بیشتر از مدیران اجرایی مکدونالدز، ایکیا، فورد، موتورولا و یاهو….در یک کودکی در بیست سالگیام….با استفاده از روش پیشنهاد ۱۰۰ میلیون دلاری به خانه رفتم. کتاب سرنخ های ۱۰۰ میلیون دلاری توسط انتشارات زمان تغییر ترجمه شده است و در قطع وزیری و در 296 صفحه ترجمه و منتشر شده است. یک پیشنهاد بینظیر، پیشنهادی است که نمیتوان آن را با هیچ محصول یا خدمات دیگری در بازار مقایسه کرد.
به عبارت سادهتر، به این معنی است که آنها مشکلی برای حل شدن و پولی برای خرج کردن دارند. الکس هورمزی یک کارآفرین سریالی و سرمایهگذار است که چندین کسبوکار را تأسیس یا به بیش از ۱۰۰ میلیون دلار فروش تجمعی رسانده است. به افزودن پاداشها ادامه دهید تا ارزش ترکیبی آنها از پیشنهاد اصلی شما بیشتر شود.
هرمزی در کتاب پیشنهادهای 100 میلیون دلاری تعبیر جالبی در مورد روال پیشنهاد دادن دارد. او میگوید شما از 10 پیشنهادی که به مشتریان خود میدهید، احتمالاً در 9 تای آن شکست میخورید و مشتریان آنها را رد میکنند. اگر همان یک پیشنهاد را یکی از مشتریها قبول کند، احتمالاً دیگر نیازی نیست تا آخر عمرتان کار کنید. او این مدل پیشنهادها را «گرند اسلم» هزار امتیازی میداند. گرند اسلم ضربهای فوقالعاده و حداکثر 4 امتیازی در بیسبال است اما در کسبوکار میتواند سودی نامحدودی برای شما داشته باشد.
هرمزی در کتاب خود به شما میگوید که فرایند تبدیل شدنش از فردی که باشگاهی ورزشی داشته و ساعتها بیهدف روی زمین آنها میخوابیده، به یک مدیر تجاری موفق چگونه بوده. او نقشهی راه موفقیت در کسبوکار را به دست آوردن سرنخهایی میداند که همهی آنها را با شما به اشتراک میگذارد. به اعتقاد او مشکل اصلی اکثر مدیران و صاحبان کسبکارهای تجاری این است که با این سرنخها آشنا نیستند و از فرصتهایی که درست پیش پایشان قرار دارد درست استفاده نمیکنند.
ثبت ديدگاه