تام شرایتر (Tom Schreiter) معروف به ال بزرگ (Big Al) علاوه بر گردآوری مجموعه کتابهای آموزشی، در بیش از 80 کشور دنیا سخنرانی داشته است و شیوههای مشترییابی و صحبت با مشتری احتمالی را با تحلیل تکتک کلمات و تأثیر آنها آموزش میدهد. تام شرایتر (Tom Schreiter) معروف به ال بزرگ (Big Al) علاوه بر گردآوری مجموعه کتابهای آموزشی، در بیش از 80 کشور دنیا سخنرانی داشته است و شیوههای مشترییابی و صحبت با مشتری احتمالی را با تحلیل تک تک کلمات و تأثیر آنها آموزش میدهد. تام شرایتر (Tom Schreiter) معروف به ال بزرگ، بیش از 4 دهه در بازاریابی شبکهای فعالیت دارد. او علاوه بر گردآوری مجموعه کتابهای آموزشی، در بیش از 80 کشور دنیا سخنرانی داشته است و شیوههای مشترییابی و صحبت با مشتری احتمالی را با تحلیل تک تک کلمات و تأثیر آنها آموزش میدهد.
«اجازه بدهید ببینیم زمانی که کار بازاریابی را آغاز میکنیم چه اتفاقی میافتد. بوک مکس منبع بزرگ دانلود کتاب الکترونيکي و دانلود کتاب صوتي است که امکان بهره مندي از صدها کتاب ، فايل و کتاب صوتي و… امکان خريد امن آنها از طريق درگاه هاي معتبر با کامپيوتر ، موبايل ، تبلت براي شما فراهم مي کند. از اينرو در بخش کتاب هاي رايگان که شامل موضوعات مختلفي است را براي شما در نظر گرفته ايم. البته، این زمانی است که زندگی کامل باشد؛ اما زندگی کامل نیست و هزار تن هم پشت در نیستند. اما چه میشود اگر روزی سه یا چهار فرد بپرسند که شغلتان چیست؟ چند تن در سال خواهد شد؟ بیشتر از هزار تن. حال تصور کنید این سه یا چهار فرد را روزانه میخواهید، چه میکنید تا آنها مجبور شوند از شما درباره شغلتان بپرسند؟ تنها کاری که باید بکنید این است که هر روز از سه یا چهار تن بپرسید شغلشان چیست.
احساس خوشبخت بودن و راضی بودن از کار، امید به زندگی و شرایط بهتر و شادی در کار جزء مواردی هستند که اکثر افراد از آن بیبهرهاند یا در تلاش برای بهبود آن هستند. پس استفاده از این واژگان در بیان سخنان راهگشای بسیار خوبی است تا مشتری را وادار به شنیدن سخنان خود کرده و پس از معرفی کوتاه از کسبوکار خود ارائه بروشور، تلفن، کارت ویزیت، همچنین دعوت به جلسات هفتگی میتواند قدمی بزرگ در جذب مشتری داشته باشید. تام شرایتر در کتاب یخ شکنها فرمولها و ابزارهایی مفید و کارآمد را در اختیار شما قرار میدهد تا با استفاده از آنها بتوانید به یک بازاریاب موفق تبدیل شوید و مشتریهای بیشتری را به سمت محصولات و خدمات خود جذب کنید. تنها تفاوت میان افرادی که بینهایت مشتری در بازاریابی شبکهای دارند با کسانی که اصلا مشتری ندارند در روش حرف زدن آنهاست.
میتوانید بگویید، “من راهی پیدا کردم.” اما این عبارت در مقایسه با عبارت “من جدیداً راهی پیدا کردم” قدرت و تأثیرگذاری کمتری دارد. آنچه در کتاب حاضر به طور ویژه جالب توجه مینماید، توانایی نویسنده در انتقال آموزههای خویش است. این توانایی البته مرهون سالها تجربهی نگارنده در کار نوشتن و آموزش است.
او همچنین سابقهی سالها ایراد سخنرانی در دانشگاهها و مراکز آموزشی گوناگون را در کارنامه دارد. کتاب «بیرون از ماز» داستانی جذاب و الهامبخش است که به شکل ساده و با زبانی روان، مفاهیم پیچیدهای از زندگی، تصمیمگیری، و مسیر موفقیت را بررسی میکند. این کتاب به شما کمک میکند تا در مواجهه با چالشها و ترسها، راهحلهای عملی برای عبور از موانع زندگی پیدا کنید.
خب، پس بهتر است بدانیم که باید از کجا شروع کنیم و در کجا خاتمه دهیم؟ پس بهتر است راه درست را به شما نشان دهم. در کتابچین از کتابهای رمان و داستان گرفته تا کتابهای مدیریت ،موفقیت ،روانشناسی ،شعر ،دینی و مذهبی و دیگر کتابهای با موضوعات مختلف را پیدا خواهید کرد. فقط داوطلبهای آسانتر را انتخاب کنید، همانها که به صحبتهای شما درباره شغلتان پاسخ مطلوب میدهند.
به این ترتیب شما به آسانی میتوانید با تمام مشتریان ارتباطی صمیمانه و دوستانه برقرار سازید و همین طور به راحتی یک رابطهی کاری حرفهای با آنها داشته باشید. تام شرایتر معروف به بیگ ال در این کتاب به شما مهارت شکستن یخها را در برقراری ارتباط میآموزد این مهارت به شما کمک میکند در طول گفت و گوهای روزمرهای که دارید افراد را جذب خود کنید و در بازاریابی و گسترش کسب و کار خود بهتر عمل کنید. به این ترتیب شما به راحتی میتوانید با هر مشتری رابطهای گرم و دوستانه بر قرار کنید و نیز به راحتی یک رابطه کاری حرفهای با او داشته باشید.
گفتنی است که نسخهی متنی کتاب حاضر، پیش از این در کتابراه منتشر شده بوده است. برای دانلود قانونی کتاب صوتی یخ شکنها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید. در ابتدای کتاب صوتی یخ شکن ها نویسنده، تام شرایتر، به این نکته اشاره میکند که چه کاری انجام دهیم تا مشتری اصرار کند کار را به او معرفی کنیم. این ترغیب مشتری برای ارائه خدمات یکی از دلایل اصلی نویسنده برای نوشتن این کتاب بوده است. با ترفندها و روشهای ساده و کاربردی در متن کتاب میتوان به فروش بیشتر و در پی آن درآمد بیشتر دست یافت.
از دیگر فعالیتهای میتوان به نویسندگی مجموعه کتابهای آموزشی بیگ ال در اواخر دهه ٧٠ و صحبت درباره استفاده از لغات و عبارات برای گشایش ذهن مخاطب و تشویقش او به پاسخ مثبت اشاره کرد. با فاکتورهای مطرح شده در این کتاب صوتی می توانید با اعتماد به نفس درستی در راه ترغیب افراد به تشکیلات و کسب و کار بازاریابی شبکه ای گام بردارید. ❗️اکثر بازاریابهای شبکهای تازه وارد سخت کار میکنند، اما چون نمیدانند دقیقا از چه کلمات سنجیدهای برای صحبت با مشتری احتمالی استفاده کنند، در جذب او ناکام میشوند. کلیه ی کتابهای صوتی فارسی موجود در سایت، با اجازه رسمی ناشران و با در نظر گرفتن کامل حقوق مادی صاحبان اثر و ثبت رسمی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه شده است لذا هرگونه کپی برداری از مطالب سایت ممنوع بوده و قابل پیگرد قانونی خواهد بود.
کتاب صوتی یخ شکنها به دنبال ارائه راهحلهایی برای آغاز گفتگو با مشتریان میباشد تا با ارائه راهکار و کلمات کلیدی برای شروع صحبت به فروش بیشتر محصول برسید. افرادی که در بازاریابی شبکهای و فروش محصول دست داشته و در تلاش برای افزایش فروش خود هستند همچنین افرادی که برای سرآغاز صحبت درباره محصولات خود دچار مشکل هستند میتوانند از این کتاب صوتی بهره گیرند. حتی اگر هنوز برای فروش محصولات خود اقدام نکردهاید با شنیدن این کتاب میتوانید راهکارهایی اصولی و درست را یاد گرفته و به کار گیرید. با استفاده از فرمولهای تام شرایتر در کتاب صوتی یخشکنها میتوان مخاطب را به طرز شگفتآوری به خود ترغیب کرد تا بدون هدر دادن زمان و وقت خود علاقمند به شنیدن سخنان ما شوند. اینکه در ابتدا صحبتی درباره موضوع درآمدی و کاری پیش کشیده و ادامه صحبت را رها کنید خود به علاقمند کردن مخاطب کمک میکند. نویسنده در این کتاب با ارائه داستانها و بیان ساده به توضیح فرمولهای ششگانه خود پرداخته است و فرمولها را به صورت کلی و با استفاده از نفع و فایدهای که برای فروشنده دارد بیان میکند.
ثبت ديدگاه