نویسنده کتاب آقای ست گادین به استراتژی های نوینی برای رشد در سهم بازار و موفق شدن در بازارهای رقابتی و محیط های متلاطم اشاره کرده است لذا شایسته است که بازاریابان و صاحبان کسب و کار به آن توجه کافی  نمایند. تا حدود بیست سال بعد، وقتی که یک برند جدید به نام “واندر” به بازار نان برش خورده ورود کرد، این اختراع نه تنها به موفقیت رسید بلکه به شکلی ماندگار در تاریخ مواد غذایی جا افتاد. اینجا نقطه عطف تنها کمیت و نوآوری برش نان نبود، بلکه اساساً در بسته‌بندی محصول و تبلیغات هوشمندانه آن نهفته بود. جمله مشهور “با دوازده روش بدن را تقویت می‌کند” توجه مصرف‌کنندگان را به خود جلب کرد و مفهوم نان برش خورده را به عنوان نمادی از نوآوری و آسانی در مصرف مادام‌العمر، برای همیشه در تاریخ ماهیت مصرفی محصولات نان معمولی قرار داد. اما ظرف بیست دقیقه، دیگر از نگاه کردن به گاو‌ها خسته شدیم.

«شیب»، «مهره حیاتی»، «دره موفقیت» و «قبایل» برخی از آثار او هستند که با استقبال گستره‌ی مخاطبان نیز روبه‌رو شدند. ست گودین خود را معلمی می‌داند که وظیفه دارد آموزه‌های مدیریت یک کسب‌و‌کار، بازاریابی یا بنا نهادن یک کار جدید را به مخاطبانش آموزش دهد. هرچند شهرت گادین به خاطر کتاب‌ها  و سخنرانی‌هایش است اما او سابقه‌ی شغلی جذابی هم دارد. ست گادین در جوانی یک شرکت تبلیغات اینترنتی به نام «یویودین»  تاسیس کرد که سال 1998 آن را به ارزش30 میلیون دلار  به یاهو فروخت. «اسکوئیدو» نام شرکت دیگری است که گادین سال 2006 تاسیس کرده است. در جولای 2018 این سایت در لیست 500 سایت برتر دیده شده در کل جهان بود.

مشتری پسا مصرف، خارج از فرآیند خرید است آن‌ها هرآنچه را که می‌خواهند در اختیار دارند، نیاز‌هایشان اندک است و آن قدر مشغله دارند که نمی‌توانند وقت زیادی را صرف تحقیق در مورد کالایی بکنند که شما برای آن خلق آن سخت تلاش کرده‌اید. برای پیدا کردن این مزیت باید به امور مختلفی بپردازید از جمله مقایسه دقیق محصول خودتان و رقبا در زمینه قیمت‌گذاری و ارائه. محصول شما قلب فعالیت‌های بازاریابی شماست پس باید شعاری ساده و راحت داشته باشید که پیغام محصولتان را به وضوح منتقل کند. قوانین قدیمی دیگر به خوبی جواب نمی‌دهند، بازاریابی مرده است زنده باد بازاریابی.

محل اصلی درآمد او از طریق محصولات آموزشی و نوشته‌هایش است و آثار مطرح دیگری مانند مهره حیاتی، شیب و تمرین، هم در کارنامه دارد. گاو بنفش در دو سال اول پس از انتشارش 23 بار تجدید چاپ شد و بیش از 150هزار نسخه از آن فروخته شد.کتاب ست گادین به بیش از 35زبان ترجمه شده است. ست گودین (متولد 1960 در آمریکا) نویسنده، کارآفرین و سخنران موفقی است که در زمینه‌ی کسب‌و‌کار و بازاریابی به فعالیت می‌پردازد.

ست گادین از اصطلاح «عطسه کنندگان» برای مشتریان استفاده می‌کند. تمام حرف گادین این است که اگر شما منحصر به فرد باشید، «عطسه کنندگان» کار تبلیغات و بازاریابی را برای شما انجام می‌دهند. ست گادین از اصطلاح «عطسه کنندگان» برای مشتریان استفاده می‌کند. ست گادین از اصطلاح «عطسه کنندگان» برای مشتریان استفاده می‌کند. در دنیای کسب‌و‌کار نیز متمایز بودن به همین اندازه اثرگذار است.

تمام تلاش تیم ما ایجاد یک حس خوب از تجارت در فضای آنلاین است. در دنیای دیجیتالی امروز، موفقیت در این حوزه می‌تواند از جذابیت‌های بالایی برخوردار باشد. احترام به خواسته‌ها و نیازهای مشتریان از مهمترین مسایلی است که به آن توجه ویژه‌ای داریم. همکاری با یک آژانس تبلیغاتی و مدیریت دقیق امور مالی به معنای این بود که می‌توانستید کسب و کار خود را به اندازه‌ای بزرگ کنید که تقریباً غیرممکن به نظر می‌رسید.

در پنجاه سال گذشته، بی‌توجهی پیرامون یک نوع بسیار متفاوتی از رابطه‌ی همزیستی اتفاق افتاده، بخشی که به‌طور بحث‌برانگیز (با اثرات یک‌جانبه‌ی وسیع) نسبت به ترکیب صنعتی– نظامی ثروت بسیار کسب کرد. 2.افرادی که میخواهند از روش های نوین برای محصولات خود استفاده کنند. کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند. یک روز صبح که در یک هتل خوب زمان کافی برای وقت‌کشی داشتم، با چند نفری صحبت کردم که هنگام صرف صبحانه در حال خواندن روزنامه‌ی وال‌استریت بودند. سپس پرسیدم آیا می‌توانند فقط دو مورد از شرکت‌هایی را که تبلیغات تمام‌صفحه داشتند، نام ببرند.

ست گادین 19 عنوان کتاب در حوزه‌ی کسب‌و‌کار  و بازاریابی نوشته است که بیشتر  این کتاب‌ها بسیار پرفروش شده‌اند. برای مثال کتاب «free prize inside» سال 2004 کتاب سال مجله‌ی کسب وکار «فوربس» شد و کتاب «مهره حیاتی» سال 2015 در فهرست «20 کتاب برتر مهمترین متفکران کسب وکار » به انتخاب مجله‌ی «بلومبرگ بیزنس‌ویک» قرار گرفت. ست گادین 19 عنوان کتاب در حوزه‌ی کسب‌و‌کار و بازاریابی نوشته است که بیشتر این کتاب‌ها بسیار پرفروش شده‌اند. برای دانلود قانونی کتاب گاو بنفش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید. به نظر می‌رسد که به نقطه‌ای رسیده‌ایم که نمی‌توانیم به صورت مستقیم برای تمام افراد و کل جامعه بازاریابی کنیم. ما دنیایی ایجاد کرده‌ایم که بسیاری از محصولات نامرئی هستند.