تام و کیت شرایتر در کتاب پرزنت یک دقیقه ای به شما نشان میدهند که پیامهای بازرگانی با بهرهگیری از عبارتهای حساب شده، میتوانند ظرف چند ثانیه پیام خود را به مخاطبانشان منتقل نمایند. در صورتی که هیچکدام از ما زبان بازاری را بلد نیستیم. حتی ممکن است با مفهوم زبان بازاری آشنایی نداشته باشیم! این کتاب بهترین کتاب برای رشد و تصاعد در بازاریابی شبکه ای است. نکاتی که باعث می شود واقعا طعم شیرین اهرم زمان و آزادی مالی را چشید. توصیه می کنیم برای هوشمندانه کار کردن، این کتاب را چندین بار مطالعه کنید.
او تکنیکها و فنونی را به شما میآموزد تا به کمک آنها بتوانید به فروشندهی موفقی تبدیل شوید. یخ شکنها (Ice Breakers) به مباحث پیرامون حوزهی بازاریابی و مدیریت کسب و کار میپردازد. این کتاب دربردارندهی اولین کلمات از گفت و گوی شما با مشتری احتمالی برای معرفی محصول یا فرصت شغلی مد نظرتان است. واژههایی که شما به عنوان یخ شکنهای خود برمیگزینید، موجب به وجود آمدن یک کسب و کار موفق بازاریابی شبکهای یا باعث شکست شما میشوند. او بیش از چهار دهه است که در بازاریابی شبکهای فعالیت دارد. تام شرایتر (Tom Schreiter) معروف به ال بزرگ (Big Al) علاوه بر گردآوری مجموعه کتابهای آموزشی، در بیش از 80 کشور دنیا سخنرانی داشته است و شیوههای مشترییابی و صحبت با مشتری احتمالی را با تحلیل تکتک کلمات و تأثیر آنها آموزش میدهد.
این کتاب حاوی راهکارهایی سودمند به همراه مثالهایی کابردی است تا از این به بعد، جذب مشتری برایتان کاری آسان و بدون دردسر باشد. زمانی در این کار خاص و منحصربهفرد عمل خواهید کرد که مشتری، خودش به سراغتان بیاید و از شما درخواست کند برایش از محصول و خدماتتان بگویید. © تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت برای فایل سا محفوظ بوده و با کپی کنندگان این اثر بنا به قوانین جرایم رایانه ای جمهوری اسلامی ایران (ماده 1 ،12 و 25) برخورد خواهد شد. کتابها در اپلیکیشن کتابراه با فرمتهای epub یا pdf و یا mp3 عرضه میشوند.
او در بیش از 80 کشور سخنرانی کرده و توانسته افراد زیادی را با کلام و راهکارهای نوین خود در دنیای بازاریابی متحول کند. شرایتر به ایدههای بازاریابی، کمپینهای بازاریابی و حرف زدن با ضمیر ناخودآگاه به روشی ساده و عملی بسیار علاقهمند است. او خالق آموزشهای صوتی زیادی است و یکی از سخنرانان محبوب اجلاسهای شرکتها و رویدادهای منطقهای شناخته میشود. تام شرایتر تاکنون بیش از 35 عنوان کتاب منتشر کرده است. موضوع محوری کتابهای تام شرایتر، تأثیر کلام بر دیگران و بازاریابی شبکهای است.
در واقع آنها با حالتی مؤدبانه از ما میخواهند که دیگر ادامه ندهیم. آیا آنها از اینکه خیلی سریع تصمیم بگیرند، میترسند؟ آیا با ما معذب هستند؟ آیا ارائهی ما مؤثر نبوده است؟ این تاخیر و تعلل هر دلیلی هم که داشته باشد، ما باید پیگیری کنیم. اصلا لزومی ندارد که ما عصبی شویم یا اینکه خود را مقصر فرض کنیم. فرض کنیم که من 5 روز در هفته با ماشین به باشگاه میروم تا ورزش کنم. از دندان پزشکی، خشکشویی، کافه و پنج بیلبورد مشابه رد میشوم، به اطرافم توجه نمیکنم مگر اینکه اتفاق عجیبی روی دهد… و در نهایت خواننده را یاری می کند تا بتواند یک پرزنت یک دقیقه ای موفقیت آمیز داشته باشد.
فایل صوتی کتاب یخ شکن ها را برای شما عزیزان به رایگان گذاشتم.وارد لینک زیر شوید و مانند عکس گزینه دانلود کند(سرعت محدود) را بزنید سپس تیک i,m not robot را بزنید و سپس ایجاد لینک دانلود را بزنید و در آخر دانلود فایل را بزنید. بازاریابی شبکه ای شیوه ای نو ظهور از بازاریابی است که می تواند افراد را با صرف انرژی کمتر و طی زمانی کوتاه تر به درآمدی سرشار برساند. داشتن دیدگاه متعالی، مثبت بودن، تهیهی تابلوی آرزوها، هدفگذاری، و باانگیزه بودن خوب است. این یک مهارت است که بدانید چه بگویید تا رابطهای دوستانه ایجاد شود و حتی معاملهتان جوش بخورد. کافیست تنها چند مهارت جدید کتاب پرزنت یک دقیقه ای را بیاموزید تا همهی کسانی که در جلسهی معرفی شرکت کردهاند لذت ببرند.
دیگر از تلفنکردن نمیترسیم و اتفاقاً با شوق و انگیزه و اعتمادبهنفس بالا با مشتری احتمالی تماس میگیریم. تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت برای مجموعه کتابهاست. حقیقت این است که پیامهای بازرگانی و آگهیهای تبلیغاتی رقیبتان هستند و از زبان اجتماعی و گپ زدنهای سادهی شما بازاریابان شبکهای موفقتر عمل میکنند. اما این فرصت را در اختیارتان قرار میدهند تا بتوانید زبان بازاری را یاد بگیرید و در دنیای واقعی با آگهیها و پیامهای بازرگانی رقابت کنید. پیگیری درست یعنی اینکه گفتگوی سازندهای با مشتریان احتمالی داشتهباشیم؛ یعنی اینکه مشتری مشتاقانه منتظر تلفن ماست؛ یعنی رابطهها همیشه حفظ میشود؛ و هر وقت مشتری بخواهد وارد شود، ما در خدمتش هستیم.
این بار متوجه میشوم که تخصص این رستوران پیتزای تنوری است. کتاب راهبران قاعده ی مهارت ها و روش های «چگونه انجام دادن» را شرح می دهد، گرچه قطعا همه ی آنها را به طور کامل در بر ندارد. مانند هر مبحث دیگری، ابتدا مقدمات و مباحث اولیه ی راهبری را یاد می گیریم و سپس سراغ مباحث پیشرفته تر می رویم.
ثبت ديدگاه