تام شرایتر با نام کامل تام بیگ ال شرایتر معروف به بیگ ال یا ال بزرگ بیش از ۵۰ سال است که در خصوص بازاریابی شبکهای فعالیت دارد. وی بیش از ۳۰ کتاب در این زمینه نوشته و به بسیاری از کشورهای دنیا سفر و سخنرانیهای فراوانی در این موارد داشته است. موضوعاتی که تام شرایتر در کتابهایش از آن سخن میراند بیشتر در زمینهی بازاریابی شبکهای و تاثیرات کلام صحیح بر روی مخاطبان است. تغییر نگرشی که تام شرایتر در کتابهایش از آن صحبت میکند باعث تغییر در روند فروش و افزایش درآمد خواهد شد. کتاب صوتی یخ شکن ها کتابی است درباره مدیریت کسب و کار و درصدد ارائه راهکارهایی برای کسب موفقیت و درآمد بیشتر است.
کتاب حاضر برای تمام علاقهمندان و فعالان حوزهی بازاریابی مناسب است. همچنین، اگر شما هم دوست دارید روی دیگران تأثیر بگذارید و آنها را متقاعد کنید، پیشنهاد میکنیم کتاب یخشکنان را بخوانید. از دیگر فعالیتهای او میتوان به نویسندگی مجموعه کتابهای آموزشی بیگ ال در اواخر دهه 70 و صحبت درباره استفاده از لغات و عبارات برای گشایش ذهن مخاطب و تشویق او به پاسخ مثبت اشاره کرد. در ادامه او قصد دارد در کتاب یخ شکن ها به شما اثبات کند که شکست ردپاهای یک شکل از خود بر جای نمی گذارد و مباحث و فرمول هایی از چگونگی «سر صحبت را باز کردن» در کتاب یخ شکن ها برای ما مهیا کرده است. میتوانید بگویید، “من راهی پیدا کردم.” اما این عبارت در مقایسه با عبارت “من جدیداً راهی پیدا کردم” قدرت و تأثیرگذاری کمتری دارد.
برای دانلود قانونی کتاب صوتی یخ شکنها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید. به این ترتیب شما به راحتی میتوانید با هر مشتری رابطهای گرم و دوستانه بر قرار کنید و نیز به راحتی یک رابطه کاری حرفهای با او داشته باشید. برای دانلود قانونی کتاب یخ شکنان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید. تام شرایتر در کتاب یخشکنها فرمولهایی را به مخاطب ارائه داده که با استفاده از آن یخ بین خود و خریدار را میشکند و درست مثل یک دوست با صمیمیت محصول را به او میفروشد. یخشکنها که مشهورترین اثر تام شرایتر است به خواننده یک فرمول کامل برای ارائهی محصول و قطعی کردن فروش را آموزش میدهد.
تام شرایتر در این کتاب به شما مهارت شکستن یخها در ایجاد ارتباط را یاد میدهد. این توانایی به شما کمک میکند تا در حین مکالمات روزمره، دیگران را به خود جذب کنید و در بازاریابی و گسترش کسب و کارتان بهترین عملکرد را داشته باشید. به این ترتیب شما به آسانی میتوانید با تمام مشتریان ارتباطی صمیمانه و دوستانه برقرار سازید و همین طور به راحتی یک رابطهی کاری حرفهای با آنها داشته باشید. هدف اصلی تام شرایتر پذیرش مخاطب از راه بازکردن مسیرهای عصبی ذهن برای شروع کار بازاریابی است. از آنجایی که معمولا بازاریابان و نتورک مارکتینگ درآمد ثابتی ندارد و از طریق جذب مخاطب به درآمد میرسد تلاش شرایتر برای بهبود شرایط این افراد است.
باید کلمات را اصولی و استاندارد به کار ببرید تا مشتری بالقوه به مشتری پروپاقرصی تبدیل شود که تشنهی محصول شماست. تام شرایتر (Tom Schreiter) با نام کامل تام بیگ ال شرایتر (Tom “Big Al” Schreiter) بیش از 48 سال سابقه درخصوص بازاریابی شبکهای دارد. او تاکنون به بیش از 90 کشور دنیا سفر کرده و آموزههای خود را در اختیار علاقهمندان قرار داده است. شاید وقتی عنوان روی کتاب یخ شکن ها را خواندید تصور کردید منظور از این عبارت، یک سری افراد هستند. ولی منظور از یخ شکن ها اولین کلماتی هستند که بازاریابهای شبکهای یا متخصصان هر حوزه دیگر در ارتباط با مشتریان احتمالی خود بر زبان میآورند.
تام شرایتر معروف به «بیگ ال» چهل سال تجربه در بازاریابی شبکهای دارد. او تاکنون در نَود کشور مختلف جهان سخنرانیهایی را در حوزهی بازاریابی شبکهای ارائه کرده است. علاوه بر این، مجموعهکتابهای آموزشی مرتبط با این حوزه را نیز به رشتهی تحریر درآورده. نویسنده در اثر حاضر چندین فرمول مؤثر را به همراه مثالهای فراوان ارائه کرده است که میتوانید از آنها استفاده کنید. با به کار بستن فرمولهای معرفیشده در کتاب یخشکنان میتوانید با چند کلمه در قالب یک گفتگوی ساده بهشیوهای دیگران را متقاعد کنید که خودشان از شما بخواهند محصول یا درخواستتان را ارائه دهید. باید بدانید اظهارات تصادفی شانس شما را برای تحتتأثیر قرار دادن دیگران از بین میبرد.
شرایتر این کتاب را در سال ۲۰۱۴ منتشر کرد تا به بازاریابهای شبکهای انگیزهی لازم برای رشد و ترقی را بدهد. چرا که در نظر او هیچکس قرار نبود در یک نقطه یخ بزند و به یک مبلغ به عنوان دستمزد رضایت بدهد. این کتاب شامل چندین فرمول موثر با مثال های فراوان از هر فرمول است که می توانید از آنها استفاده کنید . هنگامی که از نحوه کار فرمول ها مطلع شدید ، می توانید یخ شکن های (شیوه های حل مشکلات بازاریابی) نامحدود را در صورت تقاضا استفاده کنید تا افراد زیر مجموعه شما دیگر از کاوش نترسند . تام شرایتر هم مثل همه تازه واردهای بازاریاب شبکه ای در اوایل شروع کارش «نه» های زیادی از مشتری ها شنیده است.
از معروفترین کتابهای تام شرایتر میتوان به کتاب راهبران که مجموعهای دوجلدی در خصوص آموزش گام به گام عملی برای خلق سیستم بازاریابی شبکهای است اشاره کرد. در این سیستمهای بازاریابی شبکهای معمولا افراد به صورت پلهای ارتقا پیدا کرده و باعث فروش بیشتر میشود. تام شرایتر نویسنده آمریکایی کتاب یخ شکن ها یکی از بزرگان و حرفهایهای حوزهی بازاریابی شبکهای است. او از اواخر دهه 1970 میلادی نوشتن کتاب در حوزه موفقیت، رهبری و بازاریابی شبکهای را آغاز کرد و تاکنون کتابهای متنوعی نوشته است. کتاب یخ شکنها اثر تام شرایتر(Tom Schreiter) که به ال بزرگ معروف است، یکی از بهترین کتابها در زمینهی بازاریابی شبکهای میباشد که در کنار موضوع بسیار جذاب آن، خواندن برای تمامی افراد بسیار مناسب است و پیشنهاد میشود.
در کتاب یخشکنها، تام بیگ ال شرایتر به خوانندگانش مهارت شکستن یخهای ارتباطی را میآموزد. دانلود و خرید این کتاب الکترونیک به فعالان حوزهی بازاریابی و مدیریت پیشنهاد میشود. تام بیگ ال شرایتر در کتاب یخشکنها با بهرهگیری از تجربههای خود در زمینۀ فروش، مخاطبان را به استفاده از زبان ساده و مستقیم، بیان سؤالات جذاب و استفاده از روشهای انگیزشی ترغیب میکند. این کتاب به افراد یاد میدهد که چگونه با رویکرد دوستانه و مؤثر، یخِ بین خود و مشتریان احتمالی را بشکنند و زمینهای برای معرفی فرصتهای شغلی یا محصولات خود فراهم کنند. کتاب یخشکنها یک راهنمای عملی و مفید برای کسانی است که میخواهند در فروش موفقتر باشند و توانایی ایجاد ارتباطات اولیه قوی با مشتریان را بهبود ببخشند.
نویسنده در کتاب یخشکنان مطالب اثربخشی را در حوزهی بازاریابی شبکهای به مخاطب میآموزد. تام شرایتر که در این حوزه تجربهی زیادی دارد، در کتاب نامبرده نحوهی معرفی کسبوکار در قالب یک مکالمهی اجتماعی را به خواننده آموزش میدهد. بیشترین چالش افراد در ایجاد ارتباط با اطرافیان این است که اغلب اوقات اشتباه و نابهجا سخن میگویند و نمیتوانند تشخیص دهند که چه وقت گفتوگوها باید دوستانه باشد و چه وقت کاری. اگر شما هم نمیدانید که با مشتریانتان چطور صحبت را آغاز کنید یا اینکه چگونه گفتوگویتان را درست پیش ببرید تا بتوانید محصولات و خدماتتان را به بهترین شکل معرفی کنید، مطالعهی کتاب یخ شکنها (Ice Breakers) را از دست ندهید. تام شرایتر در کتاب یخ شکنها به شما میگوید که چطور مشتریتان را به شناسایی کسبوکار و محصول خود تشویق کنید و افراد بیشتری را به سمت خدماتتان جذب نمایید.
ثبت ديدگاه