آن‌ها فکر می‌کنند که می‌توانند صبر کنند تا یک رهبر ایدهٔ بزرگ بدهد و بعد آن‌ها از روی آن کپی کنند و از شکسته شدن مقاومت هوا توسط رهبر لذت ببرند. چهل سال پیش، ران سیمک، مالک تومستون تپ (کافه ای همنام قبرستان مجاورش) تصمیم گرفت یک مدل پیتزای منجمد را در اختیار مشتریانش بگذارد. ایده اش با اقبال مشتریان روبه رو شد و خیلی زود پیتزای تومستون به فریزر تمام خانه ها راه یافت. کرافت فودز این برند را در سال ۱۹۸۶ خریداری کرد و با کمک تبلیغات گسترده میلیاردها دلار از این راه کسب درآمد کرد.

مشارکت با یک شرکت تبلیغاتی کاربلد و یک بانکدار معتبر می‎‌توانست شرکت را به اوج موفقیت برساند. در حین بازاریابی، ترکیب رفاه بیشتر، خواسته‌های ناتمام مصرف‌کنندگان و قدرت تلویزیون و وسایل ارتباط جمعی، معجونی معجزه آسا می ساخت. اگر مستقیماً برای مصرف کننده (هر مصرف کننده‌ای) بازاریابی می‌کردید، فروش بیشتر می‌شد. آن را برای عموم جامعه تبلیغ کنید و ثروت هنگفتی را به جیب بزنید.

ست گادین پیش از نویسندگی و وبلاگ‌نویسی، معاون بازاریابی مستقیم یاهو بود. کتاب‌های «گاو بنفش» و «به جعبه دست بزن» و «الفبای چیرگی» اثر اوست. به طور خلاصه، کتاب “گاو بنفش” یک منبع ارزشمند برای هر کسی که به دنبال موفقیت در کسب‌وکار و بازاریابی است، به شمار می‌آید. این کتاب به ما یادآوری می‌کند که در دنیای پُررقابت امروز، تنها راه جلب توجه و موفقیت، ارائه محصولی است که واقعاً متفاوت و خاص باشد.

برای موفقیت در کسب و کار تبلیغات کافی نیست، بلکه باید تفاوت داشته باشید. مترجم کمترین اطلاعی از کتاب های کسب و کار نداشته.گوگل ترنسلیت از ایشون بهتر ترجمه میکنه. بسیاری از افراد ریسک گریز حوزهٔ کسب‌وکار معتقدند که می‌توانند از راهبرد مشابهی پیروی کنند.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان خریدار محصول ثبت خواهد شد. این روزها شروع یک کسب‌وکار جدید بسیار مشکل به نظر می‌رسد. در هر حوزه‌ای از بازار که بخواهید وارد شوید قبلا عده‌ای در آن شروع به فعالیت کرده‌اند و احتمالا اعتباری هم برای خودشان دست و پا کرده‌اند.

تفاوتی که باعث شود شما در ذهن مشتری ماندگار شوید و او را ترغیب کند میان انتخاب‌های بی‌شمار بازار دست روی خدمت یا کالای شما بگذارد. تومان280,000 قیمت اصلی تومان280,000 بود.تومان82,000قیمت فعلی تومان82,000 است. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

اگر تمام محصولات و خدمات بازار مشابه باشند مشتری به سراغ پرسابقه‌ترین و معروف‌ترین ارائه‌کننده‌ی خدمت خواهد رفت و به خودش زحمت بررسی خدمت یا تولید شما را نخواهد داد. با وجود اینکه تمایز در بازار از اهمیت بالایی برخوردار است، ایجاد آن نیز چالش‌هایی دارد. یکی از این چالش‌ها، نیاز به تحقیقات بازار دقیق برای شناسایی نیازها و خواسته‌های مشتریان است. همچنین، کارآفرینان باید نسبت به تغییرات بازار و رفتار مشتریان حساس باشند تا بتوانند به سرعت به این تغییرات واکنش نشان دهند. تمام فعالان در حوزه بازاریابی و تبلیغات را به خواندن این کتاب دعوت می‌کنیم.

در ادامه، به ویژگی‌های کلیدی این کتاب و اهمیت آن در دنیای کسب و کار می‌پردازیم. کتاب گاو بنفش اثر ست گودین کتابی درباره نوآوری تبلیغاتی در بازاریابی است که تبلیغات نوین در بازاریابی را به زبانی ساده توضیح می‌دهد. کتاب گاو بنفش نوشتهٔ ست گادین و ترجمهٔ افسانه درویشی است. انتشارات کتیبه پارسی این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. دانلود و خرید کتاب گاو بنفش اثر ست گادین ترجمه شده توسط آمنه حصاری چاپ شده از نشر آزرمیدخت.