برای گذراندن دوره حداقل زمانی وجود ندارد و شما می توانید در هر زمانی که مایل هستید فعالیت های مربوطه را انجام دهید. برای هر دوره یک حداکثر زمان تعیین شده است که در صفحه معرفی دوره می توانید مشاهده کنید که از زمان خرید دوره توسط شما تنها در آن مدت شما از ویژگی های تصحیح پروژه ها توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه بهره مند خواهید بود. بله؛ گواهی نامه ها توسط دانشگاه مربوطه و با امضای رئیس دانشگاه یا مسئول مربوطه که حق امضای گواهی نامه ها را دارد صادر می شود و گواهی نامه معتبر دانشگاه است که به اسم هر فرد صادر می شود. در شروع درس خواندن معمولاً سوالاتی ذهنتان را به خودش مشغول میکند که ممکن است باعث نگرانیتان شده و حتی شما را از ادامهی مسیر منصرف کند.
فرد مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی، چنین هراسی را به ویژه در موقعیتهای اجرایی و موقعیتهای که طی آنها، فرد تحت مشاهده ذقیق قرار بگیرد، تجربه میکند. اضطراب اجتماعی، عملکرد اجتماعی، خانوادگی و شخصی فرد را تا اندازهای زیادی مختل میسازد. امروزه درمان شناختی رفتاری از جمله درمانهای مبتنی بر شواهد و حتی موثرترین درمان برای این اختلال است که تحقیقات زیادی نیز اثربخشی آن را تائید کردهاند.
رفتار درمانی شناختی (cognitive behavioral therapy) یک روش مبتنی بر اصلاح روش مند و آگاهانه احساسات و رفتارهای ناکارآمد بر اساس اصول و روشهای علوم رفتاری و شناختی است که برای درمان مشکلاتی از قبیل … ذهن انسان در مواجهه با موقعیتها قادر به ساختن داستان است که همین داستان باعث ایجاد حس خوب یا بد در انسان میشود. مغز شما با ساختن داستانهایی منفینگر، میتواند زندگی شما را سختتر کند. خوشبختانه با استفاده از اصول درمان شناختی رفتاری میتوان این افکار را کنترل کرد. در اینجا یک مثال در مورد نحوه ایجاد افکار منفی و مثبت در مواجهه با موقعیت را شرح میدهم. تصور کنید یک روز آفتابیِ زیبا در حال پیادهروی هستید و احساس خوبی دارید.
همچنین تحقیقات دیگر نشان دادهاند که رفتار درمانی شناختی در کوتاهمدت در درمان افسردگی دستکم به همان اندازهی دارو مؤثر بوده است و در درازمدت تأثیر آن از درمان دارویی هم بیشتر است. از طرفی رفتار درمانی شناختی در درمان انواع اضطراب و هراسها حتی از درمان دارویی هم مؤثرتر است. رفتار درمانی شناختی میتواند تقریبا در درمان هر نوع اختلال و مشکل رفتاری و روانی نقش مهمی بازی کند.
پس از فارغالتحصیلی در سال 1384، در انستیتو روانپزشکی تهران در مقطع کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی، تحصیل در روانشناسی بالینی را ادامه داد و در سال 1390 با رتبه 1 فارغ التحصیل شد. ایشان پس از فراغت از تحصیل به عنوان عضو هیأت علمی گروه روانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران در دپارتمان روانشناسی بالینی و مرکز رفتاردرمانی شناختی بیمارستان روزبه مشغول فعالیت شد. علایق پژوهشی دکتر محمدی در حوزه مطالعات پیامد و مکانیزمهای تغییر در رفتاردرمانی شناخی، ارزیابی، آسیب شناسی و درمان اختلالهای هیجانی و اختلالهای شخصیت و پیشگیری از اختلالهای روانی و ارتقای سلامت روان میباشد.
کتابها در اپلیکیشن کتابراه با فرمتهای epub یا pdf و یا mp3 عرضه میشوند. من دکتر عباس بخشی پور روانشناس بالینی، مدیر فنی آکادمی و استاد دانشگاه تبریز هستم. خیر؛ شما با خرید دوره می توانید در آن دوره شرکت کنید و به محتوای آن دسترسی خواهید داشت. در صورتی که در زمان تعیین شده دوره را با نمره قبولی بگذرانید، گواهی نامه دوره به نام شما صادر خواهد شد.
ثبت ديدگاه