تام شرایتر بیش از پنج دهه مهمترین کتابهای نتورک مارکتینگ و بازاریابی چندسطحی را نوشت و تمام شهرت و ثروتش را از آموزش مفاهیم این نوع از بازاریابی به فروشندگان آمریکایی به دست آورد. تحولات اقتصاد جهانی بر عملکرد کسب و کارهای امروزی تاثیر زیادی دارد. در کنار این تحولات، جهانی شدن، توسعهی فناوری اطلاعات و مشتریانی که حالا باهوشتر از گذشته هستند، باعث ایجاد رقابتی شدید در الگوهای کسب و کار شده است. مهمترین نکتهی این رقابت در بازارهای فروش، تلاش برای تسخیر قلب و روح مشتریان است. برای ارسال بریده کتاب، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. بله، اینها یخشکنهایی هستند که باب گفتوگو را باز میکنند، اما گزینههای بسیار بسیار بدیاند.
این کتاب شامل شش فرمول ساده و در عین حال کاملا کاربردی است که از بزرگترین یخشکنها هستند. این فرمولها به شما کمک میکند تا به عنوان فروشنده یا صاحب کسبوکار بتوانید مشتریان بالقوه و پنهان را به خود جذب کنید و فروش موفقی داشته باشید. توصیههای این کتاب براساس تجربیات پربار شرایتر نوشته شده و توانسته تجارت و زندگی افراد زیادی را در تمام دنیا تحت تاثیر قرار دهد.
ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید با کسی صحبت کنید اما موضوعی نداشته باشید تا گفتگو را شروع کنید. بیشتر افراد به تنها موضوعی که دقت میکنند مثلا کم یا زیاد شدن قیمت اجناس یا آب و هوا یا شرایط اقتصادی و سیاسی جامعه است. کتاب یخ شکن ها به ما کمک میکند تا کلمات و جملات مناسبی را برای معرفی خود و یا بازاریابی خود انتخاب کنیم. شما میتوانید این کتاب فوق را با کمترین قیمت از سایت کتاب لند تهیه نمایید.
در ادامه راز جالبی را با شما در میان میگذارم.تنها تفاوت میان کسانی که در بازاریابی شبکهای نیروهای بالقوهی نامحدود دارند و کسانی که ندارند، حرفهایی است که میزنند. دانستن کلمات درست مهارتی است که همه باید در گفتوگوهای تجاری داشته باشند.میدانید، طرز برخوردمان خوب است. تمرکز این کتاب بر کلمات و جملاتی تاثیرگذار است که در نخستین برخورد با مشتری یخ او را آب میکنند و این انگیزه را در مشتری ایجاد میکنند که باقی حرف شما را بشنوند. این کتاب به بازاریابان مبتدی کمک میکند تا بتوانند در همان قدمهای اول نیز موفقیتهای چشمگیری داشته باشند و حتی بتوانند روش گفتاری ویژه خود را با استفاده از خلاقیت ایجاد کنند. این کتاب هم به بازاریابی در کسبوکارهای سنتی، هم به بازاریابی برای فروشگاههای اینترنتی و هم به بازاریابی و فروش تلفنی کمک میکند.
خرید کتاب از کتابفروشی آنلاین سراج بوک یکی از بهترین تجربه های شما خواهد بود، به این دلیل که ما تمام تلاشمان را در راستای کسب رضایت شما میکنیم و هدف اصلی ما ساختن یک خاطره شیرین از خرید اینترنتی کتاب است. تنها تفاوت میان کسانی که در بازاریابی شبکهای نیروهای بالقوهی نامحدود دارند و کسانی که ندارند، حرفهایی است که میزنند. همهی اینها را داریم.تنها چیزهایی که نداریم مهارتهای گفتن کلمات درست و انجام کارهای درست است. از آن جایی که شما از کلمات درست و سنجیدهای استفاده کردید، مشتریان زیادی از شما درخواست میکنند که کاری مناسب به آنها پیشنهاد کنید، زیرا رفتاری کاملاً حرفهای داشتید. نتیجه این که میتوانید به زندگی رؤیاییتان دست یابید. خواندن این کتاب را به کسانی که وارد حوزۀ بازاریابی شبکهای شدهاند و همچنین علاقهمندان به کتابهای خودیاری و موفقیت پیشنهاد میکنیم.
ثبت ديدگاه